Extrajobb som receptionist på spännande bolag!

Extrajobb som receptionist på spännande bolag!

Arbetsbeskrivning

Lyhörd och organiserad Receptionist för extrajobb nu över våren och sommaren sökes till uppdrag i Göteborg!

Om uppdraget

Vår kund, belägen centralt i Göteborg, söker nu efter en receptionist, preliminärt mellan perioden april 2024 till oktober 2024, samt även några tillfällen i december 2024. Du får möjlighet att arbeta i en central knytpunkt där hållbarhet möter utveckling, och vara en viktig del av teamet. Du blir ansiktet utåt för företaget och hjälper till att skapa en inbjudande och professionell atmosfär.

Uppdraget är vid behov, perfekt för dig som studerar eller letar efter ett extrajobb. Du kommer innan uppdragsstart få en utbildning som äger rum enligt överrenskommelse. Arbetstiderna är oftast mellan kl. 08:30-13:30 inom kontorstid. Du behöver vara tillgänglig följande tider:

April

25 april 08:00-13:30

Maj

22 och 23 maj 07:30-16:30

Juni

14 juni 08:30-13:30

Augusti

29 augusti 08:30-13:30

Oktober

24 oktober 08:30-13:30

December
19 december 08:30-13:30

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att ta emot besökare, svara på samtal och e-post samt se efter så att entrén och receptionen ser hel och ren ut. Utöver detta förekommer arbetsuppgifter kopplat till att:

- Hantera post och paket

- Bistå personalen med diverse ärenden

- Ansvara för att kontoret är i ordentligt skick

- Ta emot mindre leveranser

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen eller motsvarande

- Tidigare erfarenhet av reception- eller kundservicearbete är meriterande

- God datorvana och kunskaper i Officepaketet

- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska

- God förmåga att multitaska och prioritera arbetsuppgifter effektivt

För rollen är det viktigt att du är serviceinriktad, har en positiv attityd och har förmåga att hantera många olika uppgifter samtidigt. Du behöver även vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, den 29 februari 2024

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2024
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024