Extrajobb som receptionist till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Då söker vi ytterligare förstärkning till Tekniska verkens reception! Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill arbeta i ett serviceorienterat yrke? Är du samtidigt väldigt flexibel och självgående? Då kan rollen som receptionist till Tekniska verken vara något för dig!
Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision - att bygga världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. Vi tycker det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald i rekryteringsprocessen.

Om rollen
I rollen som receptionist till Tekniska verken är du företagets ansikte utåt och ger service åt såväl interna medarbetare som externa kunder och samarbetspartners. Du kommer att hantera flertalet olika arbetsuppgifter, med varierande tempo och du kommer dagligen ha ett nära samarbete med dina närmsta kollegor. Mer konkret kommer du bland annat att:

svara i växeltelefonen och koppla samtal vidare


ta emot besökare över disk


vara behjälplig vid enklare administration samt posthantering


uträtta övriga arbetsuppgifter för att främja en trivsam miljö i entrén


För denna roll kommer antalet arbetstimmar och arbetsdagar per vecka att variera. Det är därför viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel. Ordinarie schema uppgår till mellan 10-20 h/vecka. Antalet timmar sätts efter överenskommelse.  

Om dig
Du som söker måste vara student på mint 50% alternativ ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, då detta krävs enligt vårt kollektivavtal och behöver därför kunna styrkas. Du har dessutom goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift samt god dator- och systemvana. Eftersom rollen kräver kontakt över telefon, kan du inte vara telefonrädd. Har du erfarenhet från liknande arbete är detta givetvis meriterande.

Som person är du noggrann och tar självständigt ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Att du brinner för servicerollen och värdesätter ett professionellt bemötande ser vi som en självklarhet samt att du har en god kommunikationsförmåga. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt flexibilitet avseende arbetstider! 

Övrig information
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Placering: Brogatan 1, Tekniska verkens huvudkontor i Linköping
Omfattning: se ovan
Arbetstider: dagtid, ej kvällar eller helger

Du kommer att vara anställd som konsult hos OnePartnerGroup men arbeta på plast på Tekniska verken.

Ansökningsförfarande
Observera att vi ej kan ta emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Du söker därför via vår hemsida eller annan jobbsite. Vi tillämpar löpande urval. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Karin Forsell: karin.forsell@onepartnergroup.se 

Eftersom vi inte kan anställa någon som inte har en annan huvudsaklig sysselsättning bör din huvudsakliga sysselsättning tydligt framgå i dina ansökningshandlingar! 

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


18 december 2024

18 december 2024