Extrajobb som receptionist/vaktmästare i centrala Göteborg

Extrajobb som receptionist/vaktmästare i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Till vår kund inom tradingbranschen söker vi nu en prestigelös och flexibel receptionist/vaktmästare för ett extrajobb. Som receptionist/vaktmästare hos vår kund kommer du att sitta i moderna, härliga och ljusa lokaler i närheten av vattnet i centrala Göteborg. Till kontoret tar du dig enkelt med både bil och kollektivtrafik. Du kommer här att få ett varierande och roligt extrajobb, som du kan kombinera med en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller deltidsjobb. I den här rollen kommer du att arbeta vid flera tillfällen per termin och det finns möjlighet att arbeta fler dagar under jul- och sommarsemestern mm. Är du student och sugen på att dryga ut studentkassan samtidigt som du får ett meriterande extrajobb på ditt CV? 

Det här är ett långsiktigt konsultuppdrag med start under hösten 2020, där du får en timanställning hos oss. 

Arbetsbeskrivning
I rollen som receptionist/vaktmästare hos vår kund kommer du att ha en tvådelad roll, där du stöttar upp på den avdelning där det behövs för dagen. Du kommer att arbeta vid flera tillfällen per termin, ibland en eller par gånger per vecka - ibland ett par gånger per månad. Det kommer även att dyka upp perioder där du arbetar mer intensivt under en period, bl.a. under jul- och semesterledigheterna samt under konferenstillfällen. Du som extraarbetare täcker upp för ordinarie personal som är frånvarande och är behjälplig både för arbete i receptionen och inom vaktmästeriet. 

De dagar då du stöttar upp som vaktmästare kommer dina arbetsuppgifter att innefatta: 

• Hantering av inkommande post

• Utdelning av dokument, post mm. till kunder med hjälp av budbil 

• Vara behjälplig för dina kollegor med varierande arbetsuppgifter 

• Inköp av kaffe, mjölk, smör och andra köksrelaterade produkter 

De dagar då du stöttar upp i receptionen kommer dina arbetsuppgifter att innefatta: 

• Ta emot telefonsamtal 

• Ta emot besökare i receptionen

• Ansvara för att receptionsområdet är snyggt och välstädat 

Utöver ovan nämnda arbetsuppgifter kan ytterligare uppgifter uppkomma under uppdragets gång. 

Du kommer som timanställd receptionist/vaktmästare att bli inringd vid behov, vilket ställer krav på flexibilitet. Du kommer att arbeta 8:00-17:30 - även halvdagar kan förekomma. 

Du som söker
Till extrajobbet som receptionist/vaktmästare söker vi dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, så som studier eller annat arbete. Då budbilskörning ingår i rollen är körkort B ett krav, för både manuell och automat. Du är trygg i att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, då mycket av ditt arbete kommer att utföras på engelska. 

Vi tror att du som söker är en prestigelös och engagerad person som trivs i en varierad arbetsroll. Du har ett flexibelt schema i skolan eller på din andra arbetsplats, vilket gör att du kan hoppa in med kort varsel. Du tycker om att arbeta i en stöttande roll, där du får hjälpa dina kollegor. Du har en god datorvana och är relativt teknikkunnig. Du har grundläggande kunskap i Office-paketet. Ett särskilt intresse för Excel är meriterande. 

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett variationsrikt och utvecklande uppdrag som receptionist/vaktmästare på timanställning hos vår kund, vars kontor är beläget i centrala Göteborg. Uppdraget kommer att starta under hösten 2020 och det är ett långsiktigt uppdrag. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin. Du når mig på: elin.gulin@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2020
  • Ansök senast: 20 oktober 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Receptionist

11 oktober 2024

11 oktober 2024

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

11 oktober 2024