Extrajobb som samhällsvägledare hos Linköping Kommun

Extrajobb som samhällsvägledare hos Linköping Kommun

Arbetsbeskrivning

Är du serviceminded och kommunikativ? Letar du efter ett extrajobb där du i ett slipat team får använda dina kunskaper inom kundservice i en samhällsviktig verksamhet? Då kan du vara just den vi söker för tjänsten som samhällsvägledare till Kontakt Linköping.

Om uppdraget
Vi söker dig som vill arbeta extra hos vår kund Kontakt Linköping. Det är viktigt att ditt schema är flexibelt då du ska kunna täcka upp vid frånvaro, både planerad och akut. Arbetstid är under dagtid på vardagar, två olika pass under verksamhetens öppettider 07.30 - 17.00, där det ibland finns möjlighet att arbeta även kortare dagar.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att besvara frågor, ge information och vägleda allmänheten angående olika samhällsfunktioner. Detta kan till exempel vara hur man ställer sitt barn i förskolekö eller vart man vänder sig för ansökan om bygglov.

Då arbetet innebär kundkontakt via telefon och administation i kundens IT-system är det viktigt att du på ett enkelt sätt kan svara på frågor och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är också betydelsefullt att du som person är snabbtänkt, positiv och lyhörd.

För att ge effektiv service krävs en nyfikenhet och en vilja att lära sig mer om olika funktioner. Vi tror därför att du har ett samhällsintresse och motiveras av att arbeta med och hjälpa människor.

Dina kvalifikationer

- Du har någon annan sysselsättning, gärna universitetsstudier som fungerar väl att kombinera med ett extrajobb
- Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt, direkt eller via telefon och mejl
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift är ett krav
- Snabblärd inför nya datasystem
- Meriterande med erfarenhet av kundtjänst, callcenter och/eller reception


Vad vi erbjuder dig
Genom detta uppdrag får du ett roligt och givande extrajobb som utvecklar dina kunskaper inom samhällsfunktioner och breddar ditt kontaktnät inom offentlig verksamhet.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Du kan kontakta dock ansvarig rekryterare för specifika frågor vikarie@bemannia.se eller 08-122 00 450

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 25 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb