Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Göteborg

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Göteborg. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Göteborg och vi söker en ansvarig för aktiviteten.



Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Göteborg för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav

Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: under november/december
- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden
- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Göteborg
- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024