OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Vi söker dig som är student eller har en annan sysselsättning som vill arbeta extra som receptionist hos kund i centrala Uppsala. Vill du arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Beskriver du dig som social, driven och positiv? Då är detta uppdraget för dig!
Vi letar efter dig som är driven, samarbetsvänlig och lojal. Ansök redan idag!
Om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Att vara receptionist vid behov innebär att du kan komma att täcka när ordinarie receptionist är frånvarande. Givetvis får du alltid en god grund hos kund genom introduktion och upplärning så att du är säker på vad som förväntas av dig. Vi tror att du trivs i en omväxlande miljö och är flexibel, precis som dina framtida kollegor.
Arbetet sker i varierande miljöer som karakteriseras av fräscha kontorsbyggnader vid spännande kunder i centrala Stockholm. Tjänsten erbjuder varierande arbetsplatser, arbetsmiljö och möjlighet för dig att bredda ditt kontaktnät - perfekt för dig som är i början av din karriär. Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att;
- Ge företaget och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail.
- Vara behjälplig vid enklare administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.
Vi behöver dig som extra resurs när ordinarie personal behöver förstärkning, blir sjuka eller är lediga. Arbetstimmarna är förlagda under vardagar 08.00-12.00. Genom att redan börja arbeta extra nu kommer du att vara upplärd och kunna arbeta när behov uppstår samt vid jul/sommar-ledigheter. Det är viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel. Kan du starta redan nu, ange detta i din ansökan!
Erfarenhet
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller om du har servicevana (från handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.
Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen som receptionist ser vi att du är social, driven och nyfiken. Vidare är du flexibel, tillsammans med en glad och positiv inställning. Trivs du dessutom i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kollegor, kommer du att bli en uppskattad receptionist.
Lön och anställningsvillkor
Timlön. Vid behov.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ange vad din andra huvudsakliga sysselsättning är.
Välkommen med din ansökan!
Startdatum
Omgående
Uppdragslängd
Löpande
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson