OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett extrajobb på sidan om studier eller annan sysselsättning? Är du duktig på skriftlig kommunikation och tycker att en tjänst inom kundservice- och bilbranschen låter spännande? Då är den här tjänsten rätt för dig!
Tjänsten omfattar att tillsammans med de andra personerna i teamet hjälpa kunder via främst chatt men telefon och mail kan förekomma. Du kommer att hantera olika frågor om företagets produkter och tjänster. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat.
Vi ser gärna att du
• Tycker om problemlösning
• Är positiv och ansvarsfull
• Har god förmåga att prioritera under högt tempo
• Vill erbjuda kunden det lilla extra
Vi söker dig som
• Har erfarenhet av servicebranschen
• Har god datorvana
• Talar flytande svenska och engelska samt uttrycker dig väl i skrift
• Meriterande är erfarenhet av kundservice via skriftlig kommunikation
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten inleds med en gedigen introduktionsutbildning och vi söker dig som kan börja omgående. Du kommer att arbeta extra vid behov och arbetstiderna är mestadels förlagda under kvällstid och helger. Teamet sitter i fräscha lokaler i Södertälje.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 1 mars 2020, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@amga.se.
AMGA är ett bolag inom Barona-gruppen, som är en del av en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.