Extrapersonal inom reception sökes!

Extrapersonal inom reception sökes!

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Till en myndighet i Sundbyberg söker vi en receptionist som vill hoppa in och arbeta extra vid behov! Har du tidigare erfarenhet av reception och telefoni? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

Arbetsuppgifter
Vår kund använder Tele2 som telefonistsystem och Microsoft Teams. De har cirka 100 inkommande samtal per dag för närvarande.

• Svara på inkommande samtal till växel och journummer. Koppla dessa samtal till rätt person eller grupp.
• Ta emot sjukanmälningar, hänvisa anknytning och skicka ut "dagens inrapporterade frånvaro till chefer".
• Ta emot och registrera besökande samt kontakta rätt person som hämtar den besökande.
• Ta emot varuleveranser, t ex fruktkorgar. Köra ut fruktkorgarna till våra lunchrum.
• Sköta om post, postfack, bud-, och pakethantering.
• Sköta viss konferenservice vid externa- och interna möten.
• Ansvara för ordningen i kök, kopierings- och konferensrum samt sköta diskmaskiner.
• Hantera och administrera våra inpasseringskort samt dela ut tillfälliga kort.
• Hantera bokningslistor för bl a massagetider och meddela om lediga tider finns.
• Utlåning av och support på teknisk utrustning (t.ex. bärbara datorer, extra mobiltelefoner, konferenstelefoner och dataprojektor).
• Administrera och uppdatera sökorden i hänvisningssystemet.
• Läsa in röstmeddelanden i automatisk telefonist.
• Introducera nyanställda i telefonisystemet.

 
Vem är du?
• Slutfört gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Professionell, självgående, ansvarstagande och serviceinriktad
• Mycket god förmåga att leverera med hög kvalitet och tillgänglighet

Du erbjuds
Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag där du får arbeta vid behov och kommer att ha ett väldigt flexibelt schema. Start i höst och placering är i Stockholm. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en timanställning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Hellenius på elin.hellenius@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 7 juni 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


9 oktober 2024

4 oktober 2024

4 oktober 2024