Extrapersonal kvällar och helger som Customer Support/Help desk Support ...

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Vi söker nu 2st extrapersonal till Gilbarco Veeder-Roots kundsupport där man kommer jobba både med Help desk 1, inkommande felanmälningar från kunder och andra administrativa arbetsuppgifter, samt Helpdesk 2, support på mjukvarunivå. Företaget är världsledande inom tanknings- och betalautomatsystem för drivmedelsanläggningar, de tillhandahåller och installerar tankapparatur, pumpar, säljsystem och övervakningssystem samt tar helhetsansvaret för service av dessa åt sina kunder. Gilbarco Veeder-Root AB är en del av Fortive-koncernen. Företaget befinner sig just nu i en tillväxtfas och kommer utöka sina servicetider till kvällar och helger och söker därför nya glada kollegor till sitt härliga team i Bromma. Är du en person som trivs i en roll där du får hjälpa och supportera kunder i olika ärenden samt har kunskap er och intresse inom IT-support och teknik? Och är du dessutom positiv och driven och känner igen dig i beskrivningen nedan? Sök tjänsten idag!

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer support/Help desk Support arbetar du framför allt med inkommande ärenden per mail men även en del inkommande samtal från företagets kunder, det kan vara alltifrån att koordinera och boka ut tekniker till att felsöka och göra remote fix där det är möjligt. Det är ett brett och flexibelt arbete med både IT-relaterade och administrativa arbetsuppgifter.

Du erbjuds en roll där du får ta mycket initiativ, samarbeta, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är kundernas första kontakt vid felanmälan och koordinerar aktiviteter, så att uppdraget utförs inom överenskommen tid. Du ansvarar för att alla inkommande ärenden hanteras med en hög servicenivå och trevligt bemötande.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har en positiv och engagerad attityd med en naturlig känsla för hög service. Vi tror att du har utbildning eller intresse inom IT och det är meriterande om du har arbetat med service över telefon eller mail. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du är kommunikativ, noggrann och lösningsfokuserad. Vi ser också att du är trygg i dig själv, flexibel och tar dig an nya arbetsuppgifter på ett engagerat och enkelt sätt samt har en nyfiken approach till utmaningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Vi lägger stor vikt vid din personlighet för den här rollen.

Tillträde och omfattning

Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuella uppsägningstider. Arbetstiderna är vardagskvällar kl. 16-21 samt helger kl. 9-18 på ett individanpassat schema anpassat till hur mycket man kan jobba. Detta är ett uppdrag på 6 månader i första hand där du arbetar via Hero men det finns möjlighet till förlängning. Vi på HERO är kollektivavtalsanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.

För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Alisha Baig på alisha.baig@hero.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024