OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu extrapersonal till vår uthyrningsverksamhet. Du kanske studerar, arbetar deltid eller har eget företag och vill arbeta extra.[[[[ Som extraanställd hoppar du in och arbetar vid behov hos våra kunder. Vi arbetar med bemanning inom tjänstemannaområdet och vanliga arbetsuppgifter där vi har behov av extrapersonal är t.ex. reception, växel, kundtjänst, registrering samt andra administrativa tjänster. Kraven för tjänsterna är minst gymnasieutbildning eller motsvarande, goda kunskaper i officepaketet samt god engelska. Vidare är det även meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete, telefonvana och erfarenhet av att arbeta med kunder och service.[[[ Vi ser att du är en noggrann, ansvarsfull och driven person. Vidare är det viktigt att även är positiv och serviceminded.[[[[ Urval och intervjuer sker löpande.[[[[ Vi tar ej emot ansökningar brevledes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719