OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du studerande eller söker ett extrajobb där du vill jobba med att ge bästa möjliga service? Vi söker nu drivna extramedarbetare till vårt inkassocallcenter i Göteborg!
TJÄNSTEN
I vårt callcenter kommer du att ingå i teamet egna fordringar som hanterar förfallna fordringar för Collector Banks kunder. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att stötta våra inkassohandläggare med utgående och inkommande telefoni samt mail.
I arbetsuppgifterna kan det även komma att ingå praktisk inkassohandläggning såsom posthantering, korrespondens med gäldenär och myndighet kontakt med kunder samt övriga uppgifter inom inkassoprocessen.
En självklarhet för dig som söker är att du trivs i kontakten med andra människor och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du känner dig trygg med telefonen som främsta arbetsverktyg och drivs av utmaningar och ett högt tempo.
VI TROR ATT
Du som söker studerar ekonomi/juridik eller någon likvärdig utbildning. Kanske du har några års erfarenhet av liknande arbete. Du har stor känsla för service och är självgående, noggrann, utåtriktad och ansvarsfull. Vi tror vidare att du är en utpräglad teamspelare. Du har goda språkkunskaper i engelska och svenska då du kommer att ha mycket gäldenärskontakt. God datavana samt erfarenhet av administration och språk är meriterande.
Tjänsten är extraanställning efter behov med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi ser att man har möjlighet att arbeta två pass i veckan samt supporta avdelningen vid semesterperioder.
ANSÖKAN
Intervjuer och urval kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Wallin på telefonnummer 010-161 00 00.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Kontaktpersoner på detta företaget
Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér
Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg
Anna Selander
Josefine Berglund
0737-120601