Extrapersonal till Customer Care

Extrapersonal till Customer Care

Arbetsbeskrivning

Ända sedan starten för mer än 100 år sedan har vi på Clas Ohlson haft en stark företagskultur som präglas av en vilja att göra kunden nöjd. Vi är lagspelare som bryr oss om varandra, våra kunder och resultatet av det vi gör, och vi har ett uttalat mål om att vara ledande inom hållbarhet. Om du delar vår ambition att hela tiden åstadkomma mer kan vi erbjuda dig fantastiska möjligheter att växa både personligen och professionellt. Vi tror på dig.
Kom och väx med oss!På Customer Care i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Merförsäljning är också en viktig del av rollen genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp. Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass, vilket vi också gör och har fått pris för bästa kundtjänst inom Retail i Sverige fyra år i rad! Läs mer om den utmärkelsen här.
Till Customer Care söker vi nu flera medarbetare till julhandeln 2024. Tjänsterna är på 100% och sträcker sig mellan vecka 46-2, där de första 2 veckorna består av upplärning med start den 11 november 2024. Som medarbetare på Customer Care jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls- och helgtider.
Vem söker vi?Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.
"Det är viktigt att ställa frågor och verkligen sätta sig in i kundens behov" - Anders, Customer Care Agent För att lyckas i rollen behöver du också ha:
Goda datorkunskaper
God kommunikationsförmåga i både svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.

Vi ser det som meriterande om du också behärskar finska som språk.
Välkommen hemClas Ohlson erbjuder en inkluderande och uppmuntrande arbetsmiljö där alla förväntas ta initiativ och våga prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrunder, personligheter, erfarenheter och kompetenser är viktiga för vår framgång.
Förutom möjligheten att växa med oss så erbjuder vi också marknadsmässig lön, tjänstepension, rörlig ersättning, personalrabatt, friskvårdsbidrag och kollektivavtal.
Vill du veta mer om oss?Klicka på följande länk och ta del av våra medarbetares berättelser.
Bli en del av oss!Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder! Vi genomför intervjuer och urval löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än 2024-10-20.
Om du har ytterligare frågor ber vi dig kontakta rekryterande chefer via mail; Ebba Östberg ebba.ostberg@clasohlson.se eller Stefan Strandell stefan.strandell@clasohlson.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2024
  • Ansök senast: 20 oktober 2024

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024