OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänkte vi fortsätta göra i 100 år till, minst. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur genom hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt och vi värnar om våra kunder och om vår stad.
Är du student eller deltidsarbetande som vill arbeta extra och som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss!
Mimer söker nu serviceinriktade medarbetare till vårt kundcenter som kan arbeta extra vid behov på vardagar. Vårt kundcenter består av tre enheter; Front office, Back office och Serviceanmälan och vi söker nu extrapersonal till samtliga enheter. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken enhet du arbetar.
Front office - marknadsför och hyr ut våra lägenheter på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.
Back office - arbetar med att administrera de plus- och tillval som våra hyresgäster kan välja till sina lägenheter. De har även hand om Mimers nyckelsystem.
Serviceanmälan - tar emot och fördelar alla inkommande serviceanmälningar som våra hyresgäster lämnar till oss när något behöver åtgärdas i våra lägenheter.
Gemensamt för hela kundcenter är att vi möter våra kunder i olika kanaler så som chatt, mejl och telefon men också genom personliga möten i vårt kundcenter eller ute på visningar.
Våra arbetstider är måndagar till torsdagar klockan 08-17 och fredagar klockan 08-15.
Då detta inte är någon heltidstjänst söker vi endast medarbetare som kan och vill jobba extra vid behov.
PROFIL
Utbildning
Relevant gymnasieutbildning
Kompetens och yrkeserfarenhet
Tidigare yrkeserfarenhet av arbete med service mot kund
B-körkort
Svenska och engelska i tal och skrift, det är meriterande med kunskap i ytterligare språk
Goda kunskaper i Officepaketet
Personliga egenskaper
Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.
Strukturerad, planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar.
Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
Muntlig kommunikation, talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig efter situationen.
Skriftlig kommunikation, är noga med stavning och grammatik. Använder ett enkelt och tydligt språk samt applicerar de skrivregler som finns i det dagliga arbetet.
Tydlig, kommunicerar på ett tydligt sätt. Säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Påminner och följer upp.
Sista ansökningsdag är den 31 augusti 2022, men intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsterna kontakta Amanda Öholm 021-39 70 74, Teamledare Front office eller Pernilla Lindh Tel 021-39 72 14 vik Teamledare för Back office och Serviceanmälan.