Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stockholm

Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Brinner du för att ge bra service och vill ha ett givande extrajobb vid sidan av dina studier?
Vi söker dig som vill arbeta extra enstaka dagar och ibland några dagar i rad. Du kommer att vikariera för våra konsulter vid planerad eller oplanerad frånvaro, men även utföra uppdrag vid arbetstoppar. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i centrala Stockholm.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Trygghet är viktigt för oss alla, vilket vi på Avanzera eftersträvar ochdärför är vi kollektivanslutna via Unionen, detta innebär att vi förhåller oss till lagar och regler kring. Din trygghet är vår trygghet.

Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att arbeta i reception, samt en del allmänna kontorsgöromål och med det innebär det enklare ekonomiarbete och administration som hör till ett kontor. Arbetsuppgifterna kan t.ex vara att ta emot och koppla samtal, välkomna besökare, ansvara för posthantering, ankomstregistrering av fakturor, kontering, registrering etc. Det kan även innebära kontorsansvar, d.v.s. att ta hand om kaffemaskiner, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, ställa i ordning inför möten m.m.

Din bakgrund:
Vi söker dig som är student vid högskola eller universitet och tar examen tidigast sommaren 2023. Då vi ser långsiktigt på denna tjänst är det också ett krav att du inte har några utlandsstudier planerade under denna tid.

Du har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett önskemål att du har viss erfarenhet av arbete i reception eller någon slags kontorsservice. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska eftersom kontakt med personer via både mail och telefon på båda språken är en stor del av rollen. Som person är du serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande och har ett glatt humör och trivs i en varierande arbetsmiljö med högt tempo.

Känner du igen dig? Sök tjänsten redan idag!


Om oss:
Ansök gärna omgående då tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Det tar endast någon minut!

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 november 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


22 november 2024