OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är kunnig personal som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Att det är kunnig personal som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Vår station ute på Landvetter Flygplats söker nu efter nya kundfokuserade medarbetare och blivande Hertzhjärtan för att förstärka vår ordinarie medarbetarstyrka vid behov och under intensivare perioder.
Vi söker främst det som vi kallar Customer sales representative/Bilvårdare (CSR/Hiker), men även mer rena bilvårdstjänster och Customer Sales Representativetjänster kan öppnas upp. CSR/Hiker är en varierande tjänst där du både ska ta hand om våra kunder och bilar. och självklart agera förebild för vårt varumärke och en härlig kollega. Som CSR/Hiker är du en del av ett team där våra kunder står i fokus. Du kommer att hjälpa kunden genom sin hyra, med så som:
• Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk
• Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal
• Skadehantering
• Bilvård
• Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark
• Enklare ekonomisk redovisning
För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, ett hjärta för service där ditt fokus är på kunden. Du gillar att strukturera och planera samt att utmaningar inspirerar dig. Du har goda kunskaper i Engelska samt Svenska i både tal och skrift. Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör. Arbetet på en station är ett "teamwork". Det är därför speciellt viktigt att alla medarbetare uppmuntrar till och bidrar till att främja samarbete, lyfta varandra och en trivsam arbetsmiljö.
Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny men vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Många av våra fantastiska medarbetare har börjat i just en sommar/extra/vikariat tjänst.
För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktigt, på flera av våra stationer arbetar vi därför med skiftarbete och dina arbetstider kan komma att variera mellan 0600-2200 alla veckans dagar.
Vi på Hertz är kopplade till Unionen kollektivavtal. Vi jobbar även med kompetensbaserad rekrytering och som en del i din ansökan kan du komma att få genomföra personlighetstester. Detta för att vi ska kunna göra en så rättvis och fördomsfri rekrytering.
Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50