OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Folkspel AB
ÄR DU STUDENT OCH VILL JOBBA EXTRA I VÅRT KUNDCENTER UNDER STUDIEPERIODEN?
Folkspel i Sverige AB ägs till 100% av folkrörelserna via 69 riksorganisationer, med ca 5 miljoner medlemmar. Vi är 90 anställda med en årsomsättning på drygt 1 miljard. Vårt uppdrag är att via lotteriverksamhet göra det möjligt för folkrörelserna att kunna fortsätta sitt viktiga arbete. Läs mer om oss och våra produkter på, www.bingolotto.se eller www.folkspel.se.
Vårt uppdrag är att ge Sveriges föreningsliv växtkraft. Det gör vi bland annat med våra produkter BingoLotto, Sverigelotten, BingoLottos Julkalender och Bingo på nätet. Genom åren har Folkspels produkter genererat drygt 15 miljarder kronor till svenskt föreningsliv.
Vad innebär jobbet?
På vårt Kundcenter arbetar i dag åtta personer med att besvara diverse frågeställningar från våra kunder. Arbetet innebär även viss merförsäljning. Förutom mycket arbete i telefon svarar du på mail och lägger upp ärenden i vårt CRM-system. Vi söker dig som kan jobba extra på vardagar, söndagar, sommarperioden samt vissa storhelger. Arbetstiden är schemalagd till dag- eller kvällstid och viss utringande verksamhet till befintliga kunder förekommer.
Detta erbjuder vi:
Du blir en spelare i vårt härliga Kundcenter-team. Teamet leds av vår Kundcenterchef som coachar dig i ditt arbete. Vår arbetsplats genomsyras av framåtanda, arbetsglädje och humor. Vi har goda personalförmåner, kollektivavtal och fast lönesättning. Vi sitter i öppna och fräscha lokaler i Krokslätts Fabriker i Mölndal.
Vem är du?
För att trivas hos oss bör du vara en resultatorienterad person med god social kompetens. Hos oss är det viktigt att du kompletterar ditt driv och din vinnarskalle med en härlig humor och hjärtligt engagemang. Du gillar att ingå i ett team men kan också arbeta självständigt. Du har en säljande och serviceminded personlighet. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundkontakt. Idag studerar du på någon eftergymnasial utbildning. Självklart har du god datorvana samt talar och skriver flytande svenska.
Har du frågor angående tjänsten på Kund- och Säljsupport?
Ring Operativ Chef Kundcenter Sanna Buday, 031-345 90 22 eller Personalchef Annika Eriksson 031-345 90 13.
Välkommen med din ansökan via MyNetwork (se länk nedan). Sista ansökningsdag är 18 augusti 2013.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Buday Operativ Chef Kundcenter
031-3459022
Niklas Larsson Säljansvarig Butik
031-3459072
Niklas Larsson, Säljledare Butik
031-3459072
Johan Lindqvist
031-345 90 36
Jan Olsen
0706-321000
Jörgen Boström, Säljledare
070-49 37 450
Neil Burcher/Säljledare TM
031-3459010