OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker Swedbank administratörer till sin Back Office-avdelning med lokaler i Norrköping. Arbetet är perfekt för dig som vill ha ett meriterande arbete inom administration eller för dig som vill prova på något nytt. Som ny i tjänsten kommer du få den utbildning du behöver samt bli en del av ett härligt och glatt gäng. Denna process kommer vara väldigt kort, sök därför tjänsten redan idag för att inte missa chansen!
Information om tjänsten
Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar Swedbanks organisation. Här får du en arbetsplats där generös flextid och personlig utveckling är en självklarhet! Du kommer att sitta på Swedbanks kontor i Norrköping, tillsammans med 20 andra härliga kollegor i blandade åldrar. Även fast avdelningen sitter i ett öppet kontorslandskap så är arbetsmiljön tyst och lugn då kollegorna till största delen sitter och arbetar fokuserat. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands. I tjänsten kommer du att arbeta med datorn som främsta verktyg. Du kommer att hantera ärenden kopplat till olika processer inom banken. Det kan tex vara arbetsuppgifter kopplat till förfrågningar inkomna från kunder och myndigheter vilket bland annat innebär framtagande och sammanställande av olika uppgifter och dokument i de system som Swedbank använder sig av.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank t.o.m 2022-10-31 med chans till förlängning. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: felicia.engvall@pn.se
Vem söker vi?
Dig som vill ha ett meriterande arbete inom administration med bekväma arbetstider. För denna tjänst kommer personlig lämplighet att väga tyngre än tidigare erfarenhet. Vi söker dig som är en lagspelare med egen drivkraft och som vill ingå i ett team med varierande arbetsuppgifter och ansvarstagande kollegor.
Vi förutsätter att du:
• Kan ta egna beslut och arbeta självständigt, men också har lätt att samverka med kollegor
• Uttrycker dig väl i tal och skrift på engelska och svenska
• Är positiv, lösningsorienterad och har god servicekänsla
• Är noggrann
• Är duktig på att analysera information
För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
Observera att även en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning.
START: Mitten av april
OMFATTNING: Heltid t.o.m 2022-10-31
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner