OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sälj och kommunikationsbyrå söker ny supportkollega
Gillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och professionellt bemötande? Trivs du i en ansvarstagande roll och att ha många bollar i luften samtidigt?
Är du serviceinriktad och har ett genuint intresse för att lösa utmaningar som dyker upp? Är du intresserad av att utveckla dina kunskaper inom It? Då är det kanske just dig vi behöver!
Till vårat svenska huvudkontor söker vi nu en supportkollega med växande ansvarsområden. Uppdraget är en heltidstjänst med start omgående.
Arbetsuppgifter
För oss är det viktigt att hitta en kollega som gillar att ta eget ansvar och som är duktig på att jobba självständigt.
Som en del i vårat support-gäng har du olika arbetsuppgifter som kan variera från dag till dag. Dina ansvarsområden innefattar bland annat It- och elektronik, uppföljning av vår bilpark samt andra logistiska uppgifter. Vi är ett härligt gäng som arbetar tillsammans och vår supportavdelning ser till att våra kollegor runt om i Sverige har dem bästa förutsättningarna så att företaget kan fortsätta växa i rask takt.
Kvalifikationer
För att trivas på support behöver du vara lösningsorienterad, strukturerad och ha ett genuint intresse för att hjälpa andra. Du har en positiv inställning, gillar att ta eget ansvar och är duktig på att prioritera.
Personen vi söker:
Erfarenhet av IT är ett plus
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
Grundkunskap inom Officepaketet.
Viss teknisk kompetens inom iOS.
B-körkort
Kan arbeta med både PC och MAC
Säkra din plats genom att skicka in din ansökan redan idag!
Om företaget
Face2Face är en livekampanjbyrå som kombinerar design, teknologi och kunddialog.
Face2Face är en del utav en europeisk design- och kommunikationskoncern, som utför uppdrag för varumärken som American Express, Porsche, Apple och Miles&More, från våra kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Berlin, Bryssel och Zürich.
Vi blandar strategisk design, logistik och software för att leverera mätbara resultat, sprida kunskap och bygga långsiktiga relationer mellan varumärken och konsumenter.