Facilities Assistant till AstraZeneca

Facilities Assistant till AstraZeneca

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en kommunikativ, serviceinriktad och driven lagspelare som brinner för att arbeta med praktiska/fysiska och administrativa arbetsuppgifter för att tillsammans i gruppen säkerställa att laboratorieverksamheten kan uppfylla sina leveranser. Som medarbetare inom LabSupport ingår du i ett team som heter Stab, Klimat & Support inom Quality Control (QC) Underhåll & Support med placering i Gärtuna alternativt Snäckviken, Södertälje. Du kommer att ha ett tätt samarbete i teamet och med våra laboratorier och med våra leverantörer. 

Ansvarsområden
Dina huvudarbetsuppgifter är:
• Dagliga kontakter med kunder och leverantörer, främst inom EU
• Medverka i förbättringsarbete, målarbete och framtagning av handlingsplaner
• Problemlösning och lean-arbete inom ditt ansvarsområde
• Orderhantering till leverantörer och leveransbevakning i vårt affärssystem
• Ta emot och packa upp leveranser, inventera förråd samt administrera detta i våra elektroniska system
• Storskalig lösningsberedning av frisättningsmedia till QC lab. Här pågår ett omfattande projekt för att effektivisera arbetet och förbättra arbetsmiljön
• Gasbyten, tuber & gaspaket

Kvalifikationer
• Minst gymnasial utbildning
• Erfarenhet av orderhantering, lagerhantering och leverantörskontakter
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Arbetar obehindrat i MS Office-paketet och önskvärt med erfarenhet av SAP
• Meriterande med flera års yrkeserfarenhet från tillverkande företag, förråd eller lager
• Meriterande om du har erfarenhet av SHE (säkerhet, hälsa och miljö), LEAN, GMP (good manufacturing practice) och ett intresse för kemi, mikrobiologi eller laboratoriearbete. 


Som person är du kommunikativ, serviceinriktad, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta. Du arbetar effektivt, strukturerat och tar initiativförmåga vid förändrade förutsättningar. Du är en positiv lagspelare med ett genuint intresse för ständiga förbättringar.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Upp till 10 dagar
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2024
  • Ansök senast: 2 mars 2025

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Assisterande Fleet Manager

Assisterande Fleet Manager

28 november 2024

Chefssekreterare

Chefssekreterare

27 november 2024

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

26 november 2024