OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker en Facility Administrator till Ubisoft som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start 23 augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en serviceinriktad Facility Administrator till vår kund Ubisoft som är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.
I rollen som Facility Administrator kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets lokaler och vara behjälplig med administrativa uppgifter. Du kommer också att hjälpa till vid möblering, renovering, säkerhetsfrågor samt montering av kontorsmöbler. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets IT-avdelning och Office Teamet. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare med arbetstiderna klockan 08.00-17.00 måndag - fredag. Startdatum för tjänsten är 23 augusti. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som trivs med ett varierande och praktiskt arbete. Det är även viktigt att du ser dig långsiktigt i rollen.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Arbetsuppgifter
Som Facility Administrator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ansvara över den dagliga driften på kontoret
Ta emot leveranser och hantverkare
Förbereda frukost, lunch och fika
Boka bud och ta emot paket
Posthantering
Montera och reparera kontorsmöbler
Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och skrivare
Sköta handduksservice
Inventering av lager
Se till att kontoret är snyggt och prydligt
Kontakt med leverantörer
Behjälplig vid on/offboarding av medarbetarnas stationer
Behjälplig med diverse administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
Är händig
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Har goda kunskaper i Officepaketet
Är techintresserad
Det är meriterande om du
Tidigare arbetat inom spelbranschen
Som person är du social, serviceinriktad, och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och brinner för att hjälpa andra samt kan hantera många bollar i luften. Du gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda. Vidare är du kommunikativ och har ett driv att förbättra nuvarande processer och rutiner.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04