OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund Ubisoft är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.
DIN ROLL:
I rollen som Facility Administrator kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets lokaler och vara behjälplig med administrativa uppgifter. Du kommer också att hjälpa till vid möblering, renovering, säkerhetsfrågor samt montering av kontorsmöbler. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets IT-avdelning och Office Teamet. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som trivs med ett varierande och praktiskt arbete. Det är även viktigt att du ser dig långsiktigt i rollen.
Som Facility Administrator kommer du att arbeta med exempelvis:
- Ansvara över den dagliga driften på kontoret
- Ta emot leveranser och hantverkare
- Förbereda frukost, lunch och fika
- Boka bud och ta emot paket
- Posthantering
- Montera och reparera kontorsmöbler
- Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och skrivare
- Sköta handduksservice
- Inventering av lager
- Se till att kontoret är snyggt och prydligt
- Kontakt med leverantörer
- Behjälplig vid on/offboarding av medarbetarnas stationer
- Behjälplig med diverse administrativa uppgifter
VEM ÄR DU?
Som person är du social, serviceinriktad, och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och brinner för att hjälpa andra samt kan hantera många bollar i luften. Du gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda. Vidare är du kommunikativ och har ett driv att förbättra nuvarande processer och rutiner.
- Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
- Är händig
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Är techintresserad
- Det är meriterande om du tidigare arbetat inom spelbranschen
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04