Facility Administrator till Ubsioft

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tidsbegränsat konsultuppdrag till 28 oktober 2022

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund Ubisoft är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.

DIN ROLL:

I rollen som Facility Administrator kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets lokaler och vara behjälplig med administrativa uppgifter. Du kommer också att hjälpa till vid möblering, renovering, säkerhetsfrågor samt montering av kontorsmöbler. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets IT-avdelning och Office Teamet. Rollen passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som trivs med ett varierande och praktiskt arbete.

Som Facility Administrator kommer du att arbeta med exempelvis:

- Ansvara över den dagliga driften på kontoret

- Ta emot leveranser och hantverkare

- Förbereda frukost, lunch och fika

- Boka bud och ta emot paket

- Posthantering

- Montera och reparera kontorsmöbler

- Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och skrivare

- Sköta handduksservice

- Inventering av lager

- Se till att kontoret är snyggt och prydligt

- Kontakt med leverantörer

- Behjälplig vid on/offboarding av medarbetarnas stationer

- Behjälplig med diverse administrativa uppgifter




VEM ÄR DU?

Som person är du social, serviceinriktad, och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och brinner för att hjälpa andra samt kan hantera många bollar i luften. Du gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda. Vidare är du kommunikativ och har ett driv att förbättra nuvarande processer och rutiner.

- Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

- Är händig

- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

- Har goda kunskaper i Officepaketet

- Är techintresserad

- Det är meriterande om du tidigare arbetat inom spelbranschen


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024