OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Facility Coordinator i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!
KORT OM TJÄNSTEN/EN TYPISK DAG PÅ JOBBET
Vi söker en driven och självgående kollega till vår kund som verkar inom tech-branschen. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Som Facility Coordinator är du kundens ansikte utåt och förväntas ha en hög servicemedvetenhet – ett Värdskap utöver det vanliga, både till medarbetare och deras kunder som är på besök.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Välkomna och ta om hand besökare
Hantera företagets telefonväxel
Ansvara för kund ytor såsom mötes- och konferensutrymmen samt beställa catering
Diverse administrativa uppgifter för kunden och CBRE, såsom hantering av inköpsorder, fakturor, rapportering sammanställningar etc.
Administrera accesskort för besökare och personal
Ansvara för kundens interna kommunikation
Omvärldsbevakning av såväl kundens bransch som för FM-branschen
Kundkontakt och felanmälan, hantering av arbetsordersystem och arbetstillstånd samt uppföljning med tekniker/leverantörer
Assistera med inspektioner i fastigheten, och sammanställa rapporter gällande vår leverans
Vi söker dig som (har/är):
God datakunskap och kunskap i Officepaketet är grundläggande.
Behärskar samt van vid att arbeta med business engelska i tal och skrift
Gillar siffror, kunskaper inom ekonomi är meriterande
Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar gärna egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat
Kunna driva kundens events och aktiviteter på egen hand med professionellt/lyckat resultat
En positiv attityd, tycker om att ge service och har en hög integritet
Tycker om att samarbeta i team
Det är meriterande om du har språkkunskaper så att du kan ta emot och svara på samtal/mail från våra skandinaviska grannländer.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. CBRE har också blivit rankad #1 inom Real Estate i Fortune Magazines World’s Most Admired Companies för 2019, vilket vi är mycket glada över. Vi tror att vårt medvetna arbete kring vår företagskultur och People Management bidragit till denna utnämning!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare med placering i Stockholm, där vår kund har sitt kontor. Start efter överenskommelse.
Känns denna roll intressant, ansöka redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2022.03.31
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Angelica Lundgren 073 – 236 61 98
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.