Facility Coordinator

Facility Coordinator

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet från Facility Management? Drivs du av att göra det där lilla extra för människor du möter? Är du initiativtagande och ser vad som behöver göras? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som Facility Coordinator!

FACILITY COORDINATOR PÅ COWI
Vi är ett globalt teknikkonsultbolag och verkar inom Infrastruktur, Bygg & Fastighet, Industri, Miljö, Grön Omställning, Projektledning och Ekonomi.
Som Facility Management-funktion har vi i uppdrag att supportera våra verksamheter och ansvarar för den interna kontorsservicen på COWI. Du kommer vara placerad på vårt fräscha kontor i Solna Strand och tillhöra COWIs mest uppskattade team där vi nyligen tillsammans med våra kollegor på IT uppmärksammades och firades med tårta för vår höga servicegrad och laganda.
Vi är i dagsläget ett team på totalt 7 personer med placering i Malmö, Stockholm och Göteborg.
Som Facility Coordinator ser du till att våra medarbetare och kunder får service i världsklass, samtidigt som du ansvarar för att den dagliga driften av vår internservice fungerar som den ska. Tjänsten passar dig som gillar att leverera god service och möten med människor.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och består bland annat av att:
· ta emot besökare i receptionen
· förbereda inför möten, luncher och konferenser
· ställa i ordning konferensrum, vara behjälplig vid tekniska problem
· hantera inkommande och utgående post
· administrativa uppgifter som att hantera passerkort och beställningar av kontorsmaterial
· kontera fakturor och hantera felanmälningar
· sköta kontakten med leverantörer inom ex. städ/frukt/kaffe
· stötta linjechefer med administrativa uppgifter
· supportera våra verksamheter i administration av resebokningar, eventbokningar etc.
· ansvara för koordinering av flyttprojekt

DIN PROFIL
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tror att du som person är du initiativtagande och ser vad som behöver göras för att driva uppgifter framåt. Du är serviceminded och har ett genuint intresse av att hjälpa till och göra det lilla extra för både kunder och intern personal.
Vi söker dig som:
· har 2–3 års erfarenhet från en internservicetjänst
· har en hög servicegrad
· gillar kombinationen av service och möten med människor
· har goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
· uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har ett intresse för teknik, men absolut inget krav. Detta då du kommer att samarbeta med vår fantastiske kollega Afshin som ansvarar för Onsite IT-supporten för våra verksamheter i Stockholm.
Vi ser det även som starkt meriterande om du har en utbildning inom Facility Management.

VARFÖR COWI
Att vara en del av COWI-gemenskapen erbjuder mer än bara konkurrenskraftiga villkor. Vi tar hand om våra medarbetare.
Vi är ett stiftelse- och personalägt företag där du har möjlighet att bli delägare. Du erbjuds utvecklingsmöjligheter genom vårt egenutvecklade utbildningsprogram COWI Academy med nätverkande över hela företaget, ett fördelaktigt förmånspaket och individuell utvecklingsplan genom vårt karriärsystem.
På COWI får du möta trevliga och engagerade kollegor. Tillsammans firar vi framgångar och umgås genom olika aktiviteter på arbetet. Den största förmånen av dem alla är ändå att du får arbeta på ett företag som, på riktigt, har tagit ställning kring den gröna omställningen!


COWI SVERIGE
Tillsammans med kunder, partners och medarbetare skapar vi en framtid där människor och samhällen växer och utvecklas. Det gör vi genom samarbeten där vi skapar hållbara och vackra lösningar som förbättrar livskvaliteten för människor i dag och för kommande generationer. Vår målsättning är att inom 3 – 5 år endast arbeta med 100% fossilfria projekt.
Med över 93 kontor över hela världen är COWI en växande internationell konsultkoncern. Att leva upp till våra kärnvärden är en prioritet i vårt sätt att arbeta. Vi samarbetar med våra kunder, partners och kollegor för att koppla samman människor och platser för att skapa bättre lösningar. Med stor respekt och hänsyn till vår miljö fokuserar vi på att hjälpa våra samhällen utvecklas genom att skapa nya och bättre möjligheter. Vi är nyfikna och tänker framåt när vi söker nya kunskaper och insikter. Det viktigaste av allt återfinns i ett av våra värdeord – We Care.
Lär känna oss mer på https://www.cowi.se/

HAR DU NÅGRA FRÅGOR?
Då är du välkommen att kontakta Arvid Leyman, Head of Section Facility Management, på ARLN@cowi.com eller på +46 709 21 83 22
eller
Anesa Divovic-Hadzic, Head of Talent Acquisition, på AADH@cowi.com eller på +46 720 43 69 13


HUR MAN ANSÖKER
Allt vi behöver av dig är att du laddar upp ditt CV i länken nedan. Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka gärna in ditt CV snarast.


REKRYTERINGSPARTNERS
Vi samarbetar redan med utvalda rekryteringspartners och undanber oss därför direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


ARBETSGIVARE FÖR LIKA MÖJLIGHETER
COWI tillhandahåller lika möjligheter för alla medarbetare och sökande utifrån individuella förutsättningar, utan hänsyn till kön, könsöverskridande identitet, könsuttryck, etnisk tillhörighet, sexuell läggning, funktionsnedsättning eller ålder.
Genom vårt interna nätverk VERA arbetar vi för att främja mångfald och en inkluderande arbetsplats och bjuder in alla anställda att medverka till detta.
#LI-Onsite
Workplace Management – Facility Management – Facility Coordinator – Internservice

Sammanfattning

  • Arbetsplats: COWI AB Stockholm Solna
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 2 oktober 2022

Postadress

Solna Strandväg 78
Solna, 17154

Liknande jobb


23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024