OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning och överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter:
Tjänsten som Office Manager innefattar varierande arbetsuppgifter med ansvar för receptionen. Du har en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera. Du ansvarar bland annat för att besvara inkommande mejl och telefonsamtal. En viktig del av rollen är att du säkerställer att arbetsstationer är fungerande och hanterar felanmälningar som berör företagets lokaler. En del av arbetet innebär att du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. Vidare i rollen förväntas du vara behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent.
Detta är en roll som passar dig som trivs i en självständig roll med många kontaktytor, där din serviceförmåga får lysa!
• Skapa en trivsam arbetsplats
• Ta emot besökare i reception
• Agera på interna supportärenden genom företagets ticket-system rörande interiören
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års arbetslivserfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter
• Gymnasieexamen
• Goda kunskaper i tal och skrift, både svenska och engelska
För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund