Facility Coordinator

Facility Coordinator

Arbetsbeskrivning

Four FM är ett företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility management. Ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott till Four FM och hoppas att det kan bli du!
Om Jobbet
Vi söker en Facility Coordinator som fungerar som "spindeln i nätet" och ibland liknas vid en receptionist.Där vi letar efter någon som vill tillfälligt täcka en föräldraledighet, som förväntas pågå i 12 månader eller längre.
Placeringen är hos vår kund i centrala Göteborg, där du kommer att bli en del av vårt team på Four FM. Denna spännande möjlighet ger dig chansen att inte bara utveckla din karriär, utan också att skapa positiva förändringar för vår kund och deras verksamhet.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsdagar kommer att innehålla varierande uppgifter där du kommer att blanda administrativa uppgifter med praktiska sysslor. Du bör trivas med att arbeta flexibelt där du ansvarar för att planera och strukturera dina arbetsuppgifter. Rollens ansvarsområden kan komma att utvecklas över tid. Nedan hittar du en lista med exempel på vanliga uppgifter, för att ge dig en idé om vad du ger dig in på.
Exempel på arbetsuppgifter:
Primär kontaktpunkt för kundernas serviceförfrågningar inom facility management.
Leverera och hantera allmänna kontorsstödtjänster för att säkerställa smidig verksamhet.
Koordinera och kommunicera med leverantörer och tekniska experter för att hantera löpande fastighetsunderhåll.
Driva proaktivt förbättringsarbete för att öka kundorienteringen och kostnadseffektiviteten genom att förbättra befintliga verksamhetsprocesser.
Konferensstöd och rumsuppsättning.
Ansvara för ordning och reda i kontorsmiljön.

Egenskaper vi söker hos dig
Söker du en bred roll med varierande arbetsuppgifter där det finns utvecklingsmöjligheter? Då har du förhoppningsvis hittat rätt!
Rollen kräver att du är flexibel och bekväm i en rörlig affärsverksamhet. Du behöver vara en effektiv kommunikatör och känna dig trygg med att upprätthålla kontinuerlig dialog med kunden, leverantörer och kollegor. Vi söker en engagerad och serviceorienterad individ som tar egna initiativ för att säkerställa en Four FM serviceupplevelse för våra kunder.
Kvalifikationskrav
Arbetserfarenhet inom ett servicerelaterat yrke.
Flytande i både det engelska och svenska språket.
Vana av att arbeta i Office-paketet.

Extra Merit
Har en utbildning inom Facility Management.
Har tidigare arbetserfarenhet inom relevant område.

Arbetstider och sysselsättningsgrad
Arbetstiderna är förlagda Måndag till Fredag, 08:00-17:00.
Varaktighet &Tillträde
Visstidsanställning, med startden 2024.12.02. Anställningen förväntas pågå under ett år eller längre.
Stationeringsort
Göteborg.
Sista ansökningsdag
Ansökningsperioden löper ut 2024.11.15, men urval sker löpande.Vi ser fram emot att läsa din ansökan och välkomna dig till vårt team!
Four FMs vision "We take C.A.R.E."
Våra värderingar är vårt moraliska kompass. "We takeC.A.R.E". Om du brinner för att göra skillnad, trivs i en stödjande miljö och tror på kraften i Care, Attention, Respect och Excellence, vill vi gärna höra från dig! Ta nästa steg på din karriärresa och bli en del av Four FM.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Four FM AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2024
  • Ansök senast: 15 november 2024

Besöksadress

Fridhemsgatan 2B
None

Postadress

Box 1143
ÖREBRO, 70111

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024