Facility Coordinator

Arbetsbeskrivning

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.



Vi söker en drivande person för en heltidstjänst på godsmottagningen, på BSH:s huvudkontor i Solna, som Facility Coordinator.

 

DINA UPPGIFTER

Arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du kommer till exempel att:


• Ta emot/skicka post, paket och annat gods.
• Intern service.
• Skriva ut och skicka fakturor.
• Vara behjälplig vid interna installationer och flyttar.
• Tillsyn, skötsel och felavhjälpande åtgärder
• Du utför enklare reparationer och sköter kontakten med externa hantverkare.
• Lokalt ansvarig för brandskyddsarbete
• Attestera diverse kontors- & fastighetsrelaterade fakturor
• Administration av nycklar och passerkort.
• Lokalt säkerhetsansvarig
• Kontaktperson för fastighetsrelaterade ärenden 
• Arbetsuppgifter relaterade till godsmottagning utgör en stor del av arbetet. Uppskattningsvis närmare 50%.

DIN PROFIL

Vi söker dig som är social och utåtriktad, flexibel, strukturerad, noggrann och tar initiativ. Du är serviceinriktad och har ett gott bemötande såväl mot kollegor som mot externa leverantörer och kunder.
Du kan prioritera självständigt och förstå var din hjälp behövs som mest. Arbetet innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbetsförmåga och att du kommunicerar på ett tydligt sätt. 

Erfarenheter du tar med och delar med oss


• B-körkort
• God datorvana och kunskaper i Office-paketet
• Tidigare erfarenhet av Ekonomiprogrammet SIIM är en merit.
• Goda kunskaper svenska och engelska i tal och skrift
• Du har god kunskap om DHL:s olika program samt Postnords webbaserade tjänst.
• Du ska vara händig, och klara av enklare reparationer och felsökningar. Någon form av hantverksutbildning är meriterande.

 

NYFIKEN? För mer information kontakta rekryterande chef Maria Barrsäter, mail maria.barrsaeter@bshg.com. Ansök så snart som men inte senare än 2021-06-04 då urval sker löpande. 

 


Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13,9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


Lager- och godsmottagare

Lager- och godsmottagare

20 december 2024

18 december 2024

Administratör

Administratör

12 december 2024