Facility Coordinator hos ledande bolag inom telekom

Facility Coordinator hos ledande bolag inom telekom

Arbetsbeskrivning

Vår kund, som är ett ledande bolag inom telekom, söker nu en Facility Coordinator som kan stötta de i 6 månader, med chans till förlängning. Har du några års erfarenhet av Facility Service - se hit!

OM TJÄNSTEN
Att arbeta hos vår kund innebär att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö. Du kommer att bidra till en kultur där lagarbete och öppenhet leder vägen framåt. Deras medarbetare är avgörande för företagets framgång och du kommer alltid att se och känna vilken inverkan ditt arbete inom organisationen och hos kunderna. Som Facility Coordinator ansvarar du för allt som rör faciliteterna på vår kunds samtliga 25 lokalkontor utanför Stockholm. Du agerar som ”spindeln i nätet” mellan den lokala personalen, hyresvärdar och övriga leverantörer, säkerhetsavdelningen och HR.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i ett team men även arbeta självständigt en hel del! Dina dagar kommer att se olika ut och du kommer bland annat att:

• Ansvara för lokala hyres- och leverantörsavtal inklusive kontakt med hyresvärdar

• Koordinera operativa aktiviteter med kontorsansvariga, leverantörer och övriga intressenter.

• Supportera de kontorsansvariga kring facilityrelaterade tjänster.

• Ansvara för fakturahantering och budgetuppföljning.

• Koordinera arbetsmiljöarbete inklusive SBA, arbetsmiljöronderingar och rapportering till AMK.

• Supportera säkerhetsavdelningen och vidarerapportera säkerhetsavvikelser.

Det kommer även att ingå projektrelaterade arbetsuppgifter där du kommer att:

• Agera projektsupport vid tex kontorsflyttar och renoveringsprojekt.

• Driva och koordinera övriga interna projekt som involverar lokalkontoren.

VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från ett serviceyrke och arbetat minst 3-5 år inom Facility Services eller liknande.

• Har erfarenhet av projektarbete och tidigare haft någon form av samordnande roll.

• Har god datorvana och behärskar Microsoft Outlook, Word, PowerPoint och Excel.

• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

• Utbildning inom Facility Management är meriterande

Som person är du


* Har god kommunikativ förmåga
* Strukturerad
* Orädd


Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning

Placering: Kista


* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


HSE Coordinator - Lund

HSE Coordinator - Lund

26 november 2024

Hållbarhetsansvarig

21 november 2024