OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, som är ett ledande bolag inom telekom, söker nu en Facility Coordinator som kan stötta de i 6 månader, med chans till förlängning. Har du några års erfarenhet av Facility Service - se hit!
OM TJÄNSTEN
Att arbeta hos vår kund innebär att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö. Du kommer att bidra till en kultur där lagarbete och öppenhet leder vägen framåt. Deras medarbetare är avgörande för företagets framgång och du kommer alltid att se och känna vilken inverkan ditt arbete inom organisationen och hos kunderna. Som Facility Coordinator ansvarar du för allt som rör faciliteterna på vår kunds samtliga 25 lokalkontor utanför Stockholm. Du agerar som ”spindeln i nätet” mellan den lokala personalen, hyresvärdar och övriga leverantörer, säkerhetsavdelningen och HR.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i ett team men även arbeta självständigt en hel del! Dina dagar kommer att se olika ut och du kommer bland annat att:
• Ansvara för lokala hyres- och leverantörsavtal inklusive kontakt med hyresvärdar
• Koordinera operativa aktiviteter med kontorsansvariga, leverantörer och övriga intressenter.
• Supportera de kontorsansvariga kring facilityrelaterade tjänster.
• Ansvara för fakturahantering och budgetuppföljning.
• Koordinera arbetsmiljöarbete inklusive SBA, arbetsmiljöronderingar och rapportering till AMK.
• Supportera säkerhetsavdelningen och vidarerapportera säkerhetsavvikelser.
Det kommer även att ingå projektrelaterade arbetsuppgifter där du kommer att:
• Agera projektsupport vid tex kontorsflyttar och renoveringsprojekt.
• Driva och koordinera övriga interna projekt som involverar lokalkontoren.
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från ett serviceyrke och arbetat minst 3-5 år inom Facility Services eller liknande.
• Har erfarenhet av projektarbete och tidigare haft någon form av samordnande roll.
• Har god datorvana och behärskar Microsoft Outlook, Word, PowerPoint och Excel.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Utbildning inom Facility Management är meriterande
Som person är du
* Har god kommunikativ förmåga
* Strukturerad
* Orädd
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231