Facility Coordinator, Johnson & Johsnon Solna

Facility Coordinator, Johnson & Johsnon Solna

Arbetsbeskrivning

Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.


 

Facility Coordinator

Vi letar efter dig som är tekniskt händig och som trivs med att utföra flera olika arbetsuppgifters så väl som praktiska och administrativa uppgifter i en stimulerande arbetsmiljö. En viktig del av uppdraget är att ha ett öga för vad som behöver lagas, rengöras, beställas och
flyttas. . Är du en "do:er" som får saker och ting att hända runtomkring dig och gillar ordning och reda? Bli vår nya Facility Coordinator!

Som Facility Coordinator kommer du att ingå i vårt Real Estate & Facilities team som brinner för att leverera exeptionella
gästupplevelser och skapa morgondagens kontorstrender. Vi tror att allt är möjligt, samtidigt som vi har roligt i allting som vi gör!

Arbetsuppgifterna inkuderar men är inte begränsade till:


• Arbeta och följa upp dokumentation av QHSE – Kvalitet, Hälsa, Säkerhet och Miljö
• Du arbetat tätt ihop med Café & Conference Coordinator, och är en dela av och lobby hosts teamet som assisterar vid
genomförandet av möten- och events på plats, samt säkerställa en bra kundupplevelse
• Möblering/iordningsställande av konferenslokaler och övriga kontorsytor förekommer dagligen
• Utföra vaktmästarsysslor så som underhåll i konferensrum och öppna kontorsytor och se till att kund- och gemensamma ytor är i
bästa skick
• Vist Receptionsarbete- visitor & switchboard management
• Ta emot felanmälningar, samt åtgärda problem, både pratisk, teknisk och adminsitrativ support.
• Arbeta med underleverantörer och säkerställa att de utför sin service enligt överenskommelse
• Hämta/lämna post och gods, packa upp leveranser och se till att förråd är i ordning samt vara behjälplig med övriga förekommande uppgifter på kontoret
• Diverse administrativa uppgifter

Är du redo för en utmaning?

För att matcha denna tjänst bör du vara initiativtagande, lösningsorienterad och ha en hands on-attityd. Du ställer upp för dina kollegor och hjälper där det behövs. Du har tålamod och en känsla för service och håller hög servicenivå med ett glatt humör.

Du behöver ha god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på både Svenska och Engelska då vi arbetar i en internationell miljö.

Det är ett stort plus om du är intresserad av hållbarhetsfrågor och vill driva vårt hållbarhetsarbete framåt och utveckla och implementera nya idéer och projekt som stärker vårt hållbarhetsarbete.

Vårt erbjudande

Detta är en spännande möjlighet där du får vara en del av ett globalt team som levererar Facility Management service över förväntan. Vi
lovar dig en dynamisk och utmanande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer att var en betydande del i att bidra till den
kontinuerliga utvecklingen av våra tjänster.

Gå med i Sodexo och du blir en del av en världomspännande, utökad familj. Med verksamhet i 55 länder är karriärsvägarna och möjligheterna oändliga. Lagandan är stark och uppmanar människor att stanna på lång sikt. Vi har ett förmånspaket bestående av bland
annat friskvårdsbidrag, rabatter och erbjudanden på hotell. Sodexo erbjuder våra medarbetare en volontärsdag på betald arbetstid per år i syfte att uppmuntra till att engagera sig i aktiviteter som
gynnar samhället. Detta igger i linje med våra värderingar och vårt sociala ansvar som arbetgivare. Till exempel kämpar Sodexo sedan många år tillbaka mot hunger och undernäring genom samarbetet med Stop Hunger. I samband med kriget i Ukraina har vi beslutat att
erbjuda ytterligare två volontärsdagar i syfte att stödja hjälpinsatserna till folket i Ukraina.

Har vi fått din uppmärksamhet?

Skicka gärna din ansökan med CV så fort som möjligt men inte senare än 2022-10-30

Tjänsten är tillsvidare på heltid, Måndag-fredag dagtid. 

För frågor, kontakta Hanna Johansson på hanna.johansson2@sodexo.com.

Vi ser fram emot att höra från dig!

 


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 55 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 412 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2022
  • Ansök senast: 18 november 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024