Facility Coordinator / kontorsassistent på 50% till Trioptima

Facility Coordinator / kontorsassistent på 50% till Trioptima

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TriOptima.

Om företaget:

TriOptima är ett svenskt Fintech-bolag som levererar lösningar för att reducera och hantera risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingsavdelningen och Service Management finns. Företaget har även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore och Tokyo. TriOptimas kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.

TriOptima grundades som ett start-up i Stockholm och har idag ca 160 anställda på Stockholmskontoret och ungefär 270 medarbetare globalt.

Arbetsuppgifter:

Som Facility Coordinator tar du hand om kontorslokalerna och ser till så det är rent, snyggt och presentabelt. Du fyller på förtäring såsom frukt och kaffe och har översikt över lokalerna i stort. Du koordinerar konferensavdelningen och beställer fika och lunch till möten. Du har ansvar för att mötesrum är möblerade enligt önskemål och stöttar och hjälper metarbetarna vid frågor om konferensteknik. Du jobbar löpande med on - och offboarding av medarbetare.

Du jobbar löpande med mailhantering och ärendehantering i Jira och samarbetar nära Office Manager och Facility and Event Manager.
Arbetet kan involvera tunga lyft.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Se över och ha kontakt med leverantörer
- Koordinera events tillsammans med Facility and Event Manager
- Boka och koordinera resor och boenden
- Köpa in och administrera mobilabonnemang och mobiltelefoner till medarbetare

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• God erfarenhet av servicerelaterat arbete
• Stort intresse för god service
• Du uttrycker dig väl på svenska och engelska
• Erfarenhet av en liknande roll är meriterande
• Meriterande med erfarenhet av Jira och Workday

Som person är du strukturerad och ordningsam, med en helikoptersyn där du ser vad som behövs göras. Du är stresstålig och lugn som person och du anpassar dig lätt till såväl nya situationer som människor. Du gillar att träffa nya människor, räds inte nya situationer och att hugga tag där det krävs!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Deltidslön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024