OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Facility coordinator i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund söker en Facility coordinator till en av deras kunder med verksamhet i Gävle/Valbo/Sandviken. De erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du arbetar i ett team hos en av deras kunder och ser till att de får den bästa möjliga service. Som Facility coordinator är du kundens ansikte utåt och förväntas ha en hög servicemedvetenhet. Tjänsten är ett vikariat på heltid fram till början på september 2024. Placering kommer att vara i Gävle/Valbo/Sandviken med majoriteten av tiden i Sandviken.
Du erbjuds
- En spännande och omväxlande roll
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Frihet under ansvar med stor fokus på service
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ta emot felanmälningar, skapa arbetsorder, följa upp arbetet och ta fram rapporter
* Förmedla arbetsuppgifter till tekniker och leverantörer
* Diverse administrativa uppgifter som fakturahantering samt skapa riskanalyser tillsammans med våra underleverantörer
* Ansvara för att kund- och gemensamma ytor är i god ordning
* Kontakt med externa samarbetspartners
* Diverse support- och servicetjänster
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då arbetsuppgifterna kräver det
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Har vana att arbeta i flera olika datasystem
- Har B-körkort och tillgång till egen bil
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet inom fastighetsbranschen
- Har kunskaper inom ekonomi
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ansvarstagande
- Initiativtagande
- Serviceminded
För att trivas i denna roll så tror vi att du är en person som gillar att ha många bollar i luften, samtidigt som du arbetar effektivt och strukturerat med ett problemlösande tänk. Vidare tror vi att du inte har några problem att snabbt byta fokus till nya arbetsuppgifter samtidigt som du levererar förstklassig service.
Övrigt:
* Placering: Gävle/Valbo/Sandviken med majoriteten av tiden i Sandviken
* Tjänst: Vikariat fram till början av september 2024
* Omfattning: Heltid, kontorstider 08.00-17.00
En bakgrundskontroll kommer att göras innan anställning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231