OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Facility Coordinator till ett globalt teknikföretag. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Supporta Facility Manager med utredningar, sammanställningar och kontroller
Kontakta hyresvärd kring behov av reparationer och åtgärder samt koordineradessa
Utföra vaktmästar- och receptionsuppgifter
Hålla kontakt med entreprenörer
Kommunicera med anställda om eventuella åtgärder och behov
Överse kontorets behov och materiella tillgångar
Planera och ta in offerter
Hantera post och paket
Ansvar i rollen:
Brandskydd
Access och säkerhet
Parkeringsavtal
Enklare reparationer och justering av kontorsmöbler och utrustning
Praktisk kunskap om fastigheten
Vi söker någon som:
Har erfarenhet från likande roll
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och generellt god datorvana att hantera diverse IT system
Är praktiskt lagd och kan hantera de vanligaste verktygen
Är självgående, proaktiv och kan ta egna initiativ
Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor
Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna en ny Facility Coordinator till vår kund.
Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Vikariat på 1år med eventuell möjlighet till förlängning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Augusti 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.