Facility Coordinator till innovativt bolag!

Facility Coordinator till innovativt bolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med projektkoordinering och administration i ett innovativt bolag med internationell kultur? Har du erfarenhet av projekt och även grundläggande kunskap inom fastighetsdrift? Sök då tjänsten som Facility Coordinator redan idag så väntar en spännande utmaning!

OM TJÄNSTEN
Företaget är en storspelare inom sitt område och etablerar sig för närvarande i Göteborgsregionen. Kontoret är beläget i centrala Göteborg och din huvudsakliga arbetsuppgift är att stötta Head of Facility, Property and Business Service Management i det dagliga arbetet. Uppdraget startar i december och sträcker sig ett år framåt.

Du erbjuds


* En koordinerande roll med omväxlande arbetsuppgifter där resultatet av ditt arbete är väl synligt
* Delaktighet i ett spännande byggprojekt för en internationell branschjätte


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna kan variera över tid. Nedan är ett utkast av exempeluppgifter från närmsta chef. (De står på engelska och det är också koncernspråk hos bolaget).


* Handle and control purchasing process within Facility
* Develop and create purchasing routines within Facility
* Control and evaluate delivery from Compass
* Invoice control and follow up for Facility
* Budget control and participation in budget work
* Assist FM management in development of presentation materials
* Perform goods reception for Facility
* Lead different kind of Facility related projects
* Contribute in work with future facility management plan for Uni3
* Perform tenants support
* Contribute in Service Level Agreements and Service Agreements with tenants


VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
* Har erfarenhet av att jobba med projekt och koordinering, gärna inom byggnadsprojekt
* Har arbetat i SAP Purchasing and Finance
* Är flytande, både i tal och skrift, i det svenska och engelska språket då detta krävs i det dagliga arbetet
* Har goda kunskaper i officeprogrammen

Det är meriterande om:


* Du tidigare arbetat i en liknande roll
* Har erfarenhet av PMO
* Du talar mandarin


Som person är du:
* Strukturerad
* Noggrann
* Flexibel
* Problemlösande

Övrig information


* Start: december
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024