OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med projektkoordinering och administration i ett innovativt bolag med internationell kultur? Har du erfarenhet av projekt och även grundläggande kunskap inom fastighetsdrift? Sök då tjänsten som Facility Coordinator redan idag så väntar en spännande utmaning!
OM TJÄNSTEN
Företaget är en storspelare inom sitt område och etablerar sig för närvarande i Göteborgsregionen. Kontoret är beläget i centrala Göteborg och din huvudsakliga arbetsuppgift är att stötta Head of Facility, Property and Business Service Management i det dagliga arbetet. Uppdraget startar i december och sträcker sig ett år framåt.
Du erbjuds
* En koordinerande roll med omväxlande arbetsuppgifter där resultatet av ditt arbete är väl synligt
* Delaktighet i ett spännande byggprojekt för en internationell branschjätte
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna kan variera över tid. Nedan är ett utkast av exempeluppgifter från närmsta chef. (De står på engelska och det är också koncernspråk hos bolaget).
* Handle and control purchasing process within Facility
* Develop and create purchasing routines within Facility
* Control and evaluate delivery from Compass
* Invoice control and follow up for Facility
* Budget control and participation in budget work
* Assist FM management in development of presentation materials
* Perform goods reception for Facility
* Lead different kind of Facility related projects
* Contribute in work with future facility management plan for Uni3
* Perform tenants support
* Contribute in Service Level Agreements and Service Agreements with tenants
VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
* Har erfarenhet av att jobba med projekt och koordinering, gärna inom byggnadsprojekt
* Har arbetat i SAP Purchasing and Finance
* Är flytande, både i tal och skrift, i det svenska och engelska språket då detta krävs i det dagliga arbetet
* Har goda kunskaper i officeprogrammen
Det är meriterande om:
* Du tidigare arbetat i en liknande roll
* Har erfarenhet av PMO
* Du talar mandarin
Som person är du:
* Strukturerad
* Noggrann
* Flexibel
* Problemlösande
Övrig information
* Start: december
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231