OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett öga för detaljer och brinner för att skapa en härlig kontorsmiljö? Söker du ett dessutom ett varierande administrativt arbete där du ständigt levererar god service och bemöter samtliga med ett leende på läpparna? Sök rollen som Facility Coordinator redan idag! Vi arbetar med löpande urval
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för vår kunds räkning en Facility Coordinator till vår kund i Linköping, som vill bli en del av ett kontor som präglas av god sammanhållning och härlig gemenskap. Här får du möjlighet att vara en del av ett globalt team som präglas av en stark laganda och som levererar olika tjänster inom Facility Management. Här välkomnas du in i en dynamisk och utmanande roll där du är en betydelsefull pusselpit i den kontinuerliga utvecklingen av verksamheten.
Du erbjuds
* En roll i ett globalt företag med goda möjligheter till olika karriärsvägar.
* En varierande tjänst där ingen dag är den andra lik och där du får leverera service i toppklass.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som Facility Coordinator kommer du att ansvara för att bibehålla och stärka den härliga familjära stämningen som finns på kontoret. Du är även ansvarig för den interna och externa gästupplevelsen och andra tjänster som tillhandahålls.
I rollen kommer du bland annat att
* Stötta och hjälpa till med administrativa uppgifter så som fakturering, budgetering och beställningar.
* Ansvara för den dagliga driften på kontoret.
* Vara delaktig i olika typer av projekt som sker på siten.
* Agera huvudsaklig kontaktperson mot hyresvärd och andra leveratörer.
* Hantera post- och paket samt administrering av passerkort.
* Viss first line-supportering med konferensteknik.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande.
- Har erfarenhet av att arbeta inom service sedan tidigare, med fördel från en liknande roll.
- Har god datavana samt erfarenhet av att arbeta i Microsoft 365.
- Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift då detta krävs i yrket.
Vidare är det meriterande om du tidigare har arbetat med budgetering eller fakturering.
Som person är du driven och strukturerad. Du är inte rädd för att presentera nya idéer och förbättringsområden för företagets bästa. Du trivs i en roll med mycket kommunikation både internt och externt och gillar att finnas till som en stöttande hand för hela företaget. För dig är det viktigt att kunna hantera och ansvara många ärenden och uppgifter samtidigt.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Sodexo erbjuder våra medarbetare en volontärsdag på betald arbetstid per år i syfte att uppmuntra till att engagera sig i aktiviteter som gynnar samhället. Detta igger i linje med våra värderingar och vårt sociala ansvar som arbetgivare. Till exempel kämpar Sodexo sedan många år tillbaka mot hunger och undernäring genom samarbetet med Stop Hunger. I samband med kriget i Ukraina har vi beslutat att erbjuda ytterligare två volontärsdagar i syfte att stödja hjälpinsatserna till folket i Ukraina.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231