Facility Management-koordinator i Göteborg

Facility Management-koordinator i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren fm-koordinator till vår kund i Göteborg med start omgående.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som pågår fram till den 30 september med goda möjligheter till förlängning.
Arbetstiderna är kontorstid mellan 07:45-16:15, du kommer utgå från huvudkontoret som ligger på Johan Willins gata 3.

Dina arbetsuppgifter

- Ansvar för koncernens AV-utrustning (mötesrumsteknik) i fråga om drift, underhåll, tekniskt användarstöd och felavhjälpning

- Handlägga beställnings och felavhjälpningsärenden i ärendehanteringssystem

- ansvar för att koncernens skrivbordsarbetsplatser är utrustade enligt standard

- Inköp av varor och tjänster (bildskärmar till skrivbord, AV-utrustning i mötesrum, möbler och inventarier på kontor, med mera)

- Kontinuerlig dialog med kollegor (i synnerhet fastighetsingenjörer och fastighetsskötare), kunder, leverantörer för att säkerställa affärsmässiga leveranser

- Fakturahantering, kostnadskontroll och uppföljning mot budget och andra KPI

- Ansvar för mindre flyttar inom kontorsbyggnader

- Andra allmänt förekommande arbetsuppgifter på avdelning Fastighet

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- God IT-vana (Office-paketet, etc.)

- B-körkort

- Goda kunskaper i svenska, både i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2023
  • Ansök senast: 28 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Kommunikativ och analytisk projektmedarbetare

Kommunikativ och analytisk projektmedarbetare

2 januari 2025

Ekonomiassistent/VD-sekreterare

Ekonomiassistent/VD-sekreterare

2 januari 2025