OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du bakgrund inom service och administration och några års erfarenhet av att leda personal direkt eller indirekt och vill ta nästa steg i din karriär? Ta chansen att arbeta som Facility hos vår kund, som är ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en spännande, utvecklande och mycket bred roll . Sök tjänsten idag då urval sker löpande!
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE befinner sig i en expansiv tillväxtfas och nu söker vi en Facility mananger till en av våra spännande kunder, med verksamhet i Gävle. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du ansvarar i denna roll för ett team på tre medarbetare, varav en på distans, och ser till att vi erbjuder bästa möjliga service till kunden. Som Facility manager har du operativt ansvar för att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser med kund. Du har också personalansvar för vår personal med allt vad det innebär.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Skapa och utveckla goda relationer med vår kund
Leda och utveckla medarbetare i teamet
Hantering av leverantörskontrakt för tredje part i linje med kundens förväntningar av serviceleverans
Ansvara för budget och resultatuppföljning för att säkerställa att målet uppnås enligt förväntningar och tidsplan
Genomföra ekonomiska och affärsanalyser samt upprätta relevanta rapporter
Söka möjligheter att förbättra tjänsterna och leverera mer kostnadseffektiva arbetssätt.
Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.
Vi söker dig som är/har:
förmåga att skapa långsiktiga, förtroendebaserade relationer
erfarenhet att leda, engagera och utveckla medarbetare – minst 2 år
bevisad erfarenhet av kund- och leverantörsrelationer
god kommersiell förståelse, med ekonomiska färdigheter, inklusive förståelse av SLAs och KPIs inklusive kontraktshantering
resultatdriven med förmåga till självledarskap.
utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska, såväl skriftligt och muntlig
ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
stresstålig, bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat med god konflikthanteringsförmåga
datakunskap och är van vid att arbeta i flera olika datasystem inkl. Microsoft Office
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2020-10-16, Tjänsten är heltid, och med placering Gävle.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta People Business Partner: Pia Hesselgren tel nr 070 – 200 7370
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare