OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter din nya tjänst som Facility Manager? Uppskattar du en flexibel arbetsmiljö där du
får ta stort eget ansvar? Då har vi tjänsten för dig!
Vad erbjuder vi?
• En kreativ, internationell och inspirerande miljö fylld av kompetens
• Komplex roll med hög variation
• Varierande arbetsuppgifter
• Goda förmåner genom vårt kollektivavtal
• Hybrid arbetsmodell.
Vi söker för kunds räkning en Facility Manager med arbetsplacering i norra Stockholm. Kundens
vision är att driva utvecklingen av kunskap om livet och verka för en bättre hälsa för alla. Mer
information ges vid personlig kontakt.
Vem söker vi?
• Minst 5 års erfarenhet av liknande tjänst med arbete inom service
• Eftergymnasial utbildning inom FM eller motsvarande arbetserfarenhet
• Datorvana och god kunskap inom Office 365
• Tidigare erfarenhet av redigering och webbpublicering
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• B-körkort.
Som person är du prestigelös, handlingskraftig och noggrann. Du arbetar effektivt och
målmedvetet och har en genuin känsla för service och kundrelationer. För att lyckas i rollen är
det viktigt att du trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo där god service är en
självklarhet för dig. Social förmåga, självständighet och egen drivkraft är egenskaper vi
värdesätter. I rollen som Facility manager är flexibilitet och serviceanda nyckeln för att lyckas.
Vad innebär rollen?
• Övergripande ansvar för serviceområden
• Utveckling av verksamhet inom service
• Upprätthålla goda relationer med kund och leverantör genom partnerskap
• Säkerhetsställa att leverantörerna erhåller överenskommen kvalitet enligt resp avtal
• Fakturering
• Strategiska leverantörsmöten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att jobba med frågor och uppdrag som rör
internservice/facility management. Du kommer vara kontaktperson mot leverantörer, vilket
innebär breda kontaktytor. Dina arbetsuppgifter kommer också vara ansvar för uppdatering av
webb för avdelning, fakturahantering, hantera bemanning vid frånvaro. Rollen innebär ett nära
samarbete med servicechef där tjänsten ställer stora krav på initiativförmåga och flexibilitet.
Även vissa projekt/projektledningsuppdrag förekommer.
Intresserad? Detta är en konsultanställning där du blir anställd av oss på 2Complete med våra
goda villkor och förmåner. Start för tjänsten är 15 januari 2024 och 6 månader framöver med
chans till förlängning. Vid frågor kontakta Elida Rhodin, Senior Rekryterare,
elida.rhodin@2complete.se alternativt 070-744 33 63.
2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön, friskvårdsbidrag, och terminalglasögon.
Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson