Facility Manager/Platschef

Arbetsbeskrivning

Sodexo ansvarar för reception, konferensservice, catering, café, vaktmästare, post, gods, lokalvård, säkerhet, SBA m.m. på ett av våra kunders större kontor i Stockholm. Du har lång erfarenhet av att arbeta med service och som ledare inom kontor/fastighets service eller hotellbranschen. Du trivs med att arbeta med utveckling och att vara ledare i en miljö som ständigt förändras för att möta kundens behov av att vara en attraktiv arbetsgivare där service på arbetsplatsen har en central roll.

Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;


• Personalansvar inklusive övergripande ansvar för den totala driften
• Resultatsansvar samt utveckling av verksamheten
• Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet
• Projektarbete

Kvalifikationer/Krav:


• Du ska ha minst gymnasiumutbildning eller motsvarande
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Ledarerfarenhet
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system

Egenskaper:


• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt att kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt
• Du måste trivas i ledande befattning och ha ett stort intresse för att motivera andra
• Som person är Du driftig och målmedveten
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare
• Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:
Fast anställning, dagtid

Har du frågor kontakta Semi Sandberg semi.sandberg@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast den 2019-01-16
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Inviduell lönsättning
  • Heltid/ Heltid 100%
  • Publicerat: 1 januari 2019

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


13 december 2024

Biträdande Restaurangchef

Biträdande Restaurangchef

4 december 2024

25 november 2024

Platschef

Platschef

20 november 2024