OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo ansvarar för reception, vaktmästeri, café, catering, post, lokalvård och säkerhet m.m. hos en av våra kunder i Stockholm. Du har lång erfarenhet av att arbeta med service och som ledare inom kontor/fastighetsservice eller hotellbranschen. Du trivs med att arbeta med utveckling och att vara ledare i en miljö som ständigt förändras. Du och ditt team arbetar för att möta kundens behov av att vara en attraktiv arbetsgivare där service på arbetsplatsen har en central roll.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver ett stort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:
• Personalansvar inklusive övergripande ansvar för den totala driften
• Resultatansvar samt utveckling av verksamheten
• Upprätthålla goda relationer med kunden och säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet
• Projektarbete
Kvalifikationer/krav:
• Du ska minst ha utbildning på gymnasial nivå eller motsvarande
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Ledarerfarenhet
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system
Egenskaper:
• Vilja och förmåga att utveckla både dig själv och dina medarbetare och kunna dela med dig av din kompetens
• Du trivs i ledande befattning och har ett stort intresse av att motivera andra
• Du är handlingskraftig och målmedveten
• Du har erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare
• Du delar Sodexos värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Tjänsten är heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning, måndag-fredag
Har du frågor kontakta Anette Sjöholm anette.sjoholm@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2021-04-16
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Vi strävar alltid efter att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vem och vilka erfarenheter som tillför mångfald skiljer sig naturligtvis åt mellan olika rekryteringar. Alla är dock självklart välkomna att söka då det viktigaste i slutändan är rätt person på rätt plats.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Sverige omsätter vi 371 miljoner euors och sysselsätter 6400 medarbetare. Det gör oss till ett av Sveriges ledande Service Managementföretag.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,