Facility service manager till Swedbank huvudkontor

Facility service manager till Swedbank huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Facility service manager till Swwdbanks huvudkontor i Stockholm

Vill du arbeta som konsult på en av Sveriges största banker? Brinner du för att arbeta med Service, är lösningsorienterad och väl insatt i hur modern mötesteknik fungerar?Då har du en fantastisk möjlighet att bygga ditt CV på Swedbank inför framtiden.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Facility service manager kommer du ge service till Swedbanks medarbetare. Din uppgift blir att hjälpa och ge service åt medarbetarna, hantera felanmälningar relaterade till lokaler och arbetsplatser samt supportera när ex vis mötesrumstekniken inte fungerar.
Du möter och hjälper många olika människor under dagens lopp varför det är viktigt att du är lösningsorienterad och flexibel.
Om du gillar att arbeta både i team och självständigt, har initiativförmåga och samtidigt gillar att ge service till andra människor är detta ett perfekt uppdrag för dig.

Skicka in din ansökan idag!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Bankens medarbetare skickar in felanmälningar via ett ärendehanteringssystem som du tillsammans med dina kollegor hjälper till att lösa.
Arbetsuppgifter som också förekommer är att hantera post- och paket, varuleveranser, glömda Swedbank ID-kort, reparation/underhåll av möbler och utrustning mm.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer i huvudsak att vara placerad på något av Swedbanks huvudkontor, antingen i Sundbyberg eller i Stockholm city. Totalt i teamet är det 11 personer. Stämningen är god och vänlig och präglas av en stark teamkänsla.
Uppdraget är ett fem månader långt konsultuppdrag på heltid med start 30/11 och pågår till 30/4. Intervjuer sker löpande så se till att få in din ansökan så snart du kan!

 

VEM ÄR DU?

Du har erfarenhet av att ge service i arbetsplatsmiljö, du är mycket väl förtrogen med dagens mötesrumsteknik och hur den fungerar, är en lagspelare som gillar att vara fysiskt aktiv då arbetsdagarna innebär mycket rörelse.
Du kan ha erfarenhet av att ha arbetat på kontor, en konferensanläggning eller ett hotell med att ge service och har erfarenhet av att supportera när mötesrumsteknik inte fungerar.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


24 november 2024

22 november 2024

22 november 2024