OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Office Manager till kontoret på Swedbank i Sundbyberg. Välkommen med din ansökan redan idag!
Är du en fena på service och vill jobba på en av Sveriges största banker med att hålla lokalerna i toppskick? Som Facility Service / Office Manager kommer du att ha en viktig roll i att se till att våra medarbetare har en fungerande arbetsplats. Är du strukturerad, noggrann och lösningsorienterad? Då är det här jobbet för dig. Ansök nu och bli en del av Swedbanks team. Vi ser fram emot att höra från dig!
Ditt anställningserbjudande
På Swedbank värdesätter vi mångfald och jämställdhet, och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att utvecklas och växa inom företaget. Om du är en driven och motiverad person som vill arbeta i en dynamisk och utmanande miljö, så är det här jobbet för dig.
Du kommer att jobba i Swedbanks lokaler men formellt vara anställd av TNG. För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du tillhöra en avdelning som har ansvaret för bankens fastigheter, lokaler och arbetsplatser. Tjänsten innebär att du är med och upprätthåller lokaler och arbetsplatser med hög funktionalitet och god fysisk arbetsmiljö.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla:
• Lösa problem och hantera klagomål som inrapporterats av medarbetare
• Hantering & administration av material samt inköp av kontorsmaterial
• Avfallshantering och återvinning
• Hantering och administration av Swedbank ID (admin av nya kort, glömda kort, beställning av tempkort)
• Support i samband med olika interna evenemang (teknikhjälp, möblering mm)
• Mottagning, registrering, sortering och utdelning av post och paket, varuleveranser
Värt att veta
Tjänsten är ett konsultuppdrag, med möjlighet till förlängning. Startdatum för tjänsten är den 12 juni. Det är önskvärt att man kan jobba största delen av sommaren. Arbetet kommer att utföras på plats hos Swedbank, som sitter i fina lokaler mitt i Sundbyberg.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och erfarenhet av att hantera liknande arbetsuppgifter. För dig är det en självklarhet att vara professionell och serviceinriktad och du är van att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter.
Du har goda kunskaper i Office 365 och meriterande om du kan SNAP. Du pratar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska.
Intresserad?
Detta är ett rekryteringsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07