Factoring/ Leasinghandläggare till svensk bank

Factoring/ Leasinghandläggare till svensk bank

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundreskontra och fakturering? Har du arbetat med leasing och /eller factoring? Då kan detta vara tjänsten för dig! Sök tjänsten redan idag!

Vi på SJR söker nu för kunds räkning en Factoring/ Leasinghandläggare, som kommer att ansvara för handläggning av löpande leasingärenden. Du kommer att förhandla och skräddasy olika betalningsplaner. Vår kund är en svensk bank som har sitt huvudkontor i Sundbyberg. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med start omgående.

Du kommer att ingå i ett team om 7 personer, som arbetar specialiserat mot factoring/collection och leasing. Du kommer att arbeta i nära samarbeta med dina kollegor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara;

- Handläggning och uppföljning av leasingärenden
- Förhandla fram lösningar för samtliga partner
- Daglig kontakt med både svenska och internationella företagskunder


Vem söker vi?

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/finans, samt erfarenhet och kunskap inom kundreskontra och fakturering. Vi ser därtill att du har lätt att sätta dig in i och lära dig nya system. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Som person är du serviceinriktad, självgående och flexibel.

Ansökan

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-12-31.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 12 maj 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024