Faktura & avtalsadministratör till AddSecure

Arbetsbeskrivning

Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.

Om rollen

I rollen som faktura- & avtalsadministratör arbetar du löpande med att hantera ärenden gällande avtal och fakturor för AddSecures interna division Smart Alarms. En stor del av rollen kräver en lösningsorienterad och analytisk approach. Rollen innebär även fokus på intern kommunikation och support mellan olika enheter. Du kommer även att ha kontakt med AddSecures kunder, installatörer och leverantörer via telefon och mejl. Rollen innebär löpande arbete i Salesforce och Navision. För att trivas i arbetet ser vi gärna att du är en van datoranvändare och tycker att det är roligt att manövrera och navigera i olika system.

Exempel på arbetsuppgifter

- Upprätta avtal i affärssystem och CRM system

- Support inom fakturering och avtalsadministration

- Administration av kunder i bolagets CRM system

Om dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mejl. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv. Som person är du flexibel, prestigelös samt noggrann och kvalitetsmedveten. Du tycker om att arbeta i en dynamisk organisation med varierat tempo och varierade arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är kommunikativ och problemlösande i ditt tillvägagångssätt.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska

- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system

- Har ett tekniskt intresse

- Har erfarenhet av service och är van att arbeta med telefon som verktyg

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor

- Erfarenhet av Salesforce eller Navision

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan. För denna roll genomför vi en bakgrundskontroll i form av en säkerhetsintervju, utdrag ur belastningsregister samt kreditupplysning.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2023
  • Ansök senast: 27 augusti 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024