OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Du kommer i första hand att granska automatiskt hanterade fakturor gentemot affärssystem. En viktig del i din roll kommer att vara att kommunicera önskade förbättringar i systemet till utvecklingsavdelningen. Automatiseringen är mycket välutvecklad, men utrymme för justeringar kommer att finnas och din uppgift blir att fånga upp de avvikelser som kan vara anledning till att behöva göra förändringar i mjukvaran. Du kommer alltså att vara en viktig brygga till utvecklingsavdelningen.
Den här tjänsten innebär chansen att komma in på ett företag som är i ständig förändring och där du kommer att få möjligheten att specialisera dig inom ditt område, samtidigt som du kommer att få god förståelse för hela affärsprocessen, då alla behöver kunna varandras arbetsuppgifter.
Arbetstider: vardagar 8.00 - 17.00 med möjlighet till flex.
Start: så snart som möjligt, Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställda av Magna, men arbeta hos vår kund. För rätt person kommer det dock att bli aktuellt med fortsatt anställning hos vår kund efter sex månader.
Kundföretaget
Lexmark skapar och marknadsför produkter och tjänster för dokumentautomation. Med fler än 5000 kunder världen över och verksamhet i 16 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika och Australien är de världens ledande leverantör av produkter för fakturahantering med flest kunder och längst erfarenhet. Företaget är beläget i Kista strax norr om Stockholm.
Din profil
Kompetenskrav: Du som söker har avslutad gymnasieutbildning som lägst. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av ekonomi och administration, tycker om siffror och är van vid stora arbetsflöden.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då båda språken är arbetsspråk.
Ett IT-intresse är en förutsättning för denna tjänst.
Personlig egenskaper: För att trivas i tjänsten och klara av arbetsuppgifterna måste du vara självgående, noggrann, effektiv och våga fråga. Du är kommunikativ och van vid att ta stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är stresstålig och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Du behöver ha en god förmåga till överblick, vara snabb och metodisk för att kunna finna avvikelser samt vara noggrann och ha sinne för siffror.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund på tel. 08-501 685 09 alternativt louisa.bjorklund@magna.se
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11