Fakturaadministratör på heltid sökes!

Fakturaadministratör på heltid sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativt lagd och numeriskt lagd person som vill skapa dig meriterande erfarenhet inom fakturahantering? Se hit! Vi söker dig som är noggrann och trivs med att hantera en stor mängd information till vår kund i Kista.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en administratör inom fakturahantering till deras ekonomiteam på cirka tio kollegor, där du kommer att arbeta med administration kring leverantörsreskontra. Du kommer att bli en del av ett gäng med varierande erfarenhetsnivåer, där du kommer att arbeta nära dina kollegor för att tillsammans hjälpa deras kunder med fakturahantering.

Tjänsten är med start 4e december och sträcker sig 3 månader framåt, men god möjlighet till förlängning för rätt person. Rollen är på heltid och vi ser gärna att du är tillgänglig att arbeta under mellandagarna och veckan efter nyår. Du kommer få en introduktion till arbetsuppgifterna under dina första dagar och därefter kommer det finnas kollegor på plats att fråga.
Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion av en utbildare som kommer att stötta dig inledningsvis så du har rätt förutsättningar att komma in i rollen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Verifiera fakturor via det digitala systemet Verify
* Med hög noggrannhet säkerställa att underlaget överensstämmer med ordrarna
* Sköta övrig administration och stötta kollegor i teamet när det behövs


VI SÖKER DIG SOM
- Har någon form av administrativ erfarenhet så du har förmågan att arbeta strukturerat
- Har förmågan att ta dig an en stor mängd information och trivs med repetitiva arbetsuppgifter
- Talar och skriver obehindrat på svenska då all kommunikation sker på svenska
Tjänsten ställer inga krav på högre utbildning eller flera års arbetslivserfarenhet då arbetsuppgifterna och ansvaret kommer att spegla lönen för tjänsten. Om du har några frågor gällande detta får du gärna höra av dig till rekryteringsteamet.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Orädd för att fråga och be om hjälp

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2024
  • Ansök senast: 18 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024