OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en fakturaadministratör för ett vikariat hos Eltel! Du får möjlighet att vara en del av en spännande och dynamisk organisation inom infranetbranschen. Du kommer ingå i Eltels fakturafunktion och få ta mycket ansvar och egna initiativ i rollen. Det uppskattas att vara framåt, driven och våga!
Som fakturaadministratör är uppgifterna som följer:
- Granska flödet av utförda uppdrag av teknikerna på fält (se vad teknikerna gjort, kolla vad avtalet med kunden säger, titta vad man kan ta betalt för osv.)
- Göra färdigt fakturaunderlag och sedan ställa ut dem till andra som skickar ut fakturan
- Ha dialog med tekniker på fält, ställa vissa frågor och säkra att vi har rätt underlag för faktura
- Göra analyser gällande vad företaget tjänar på och inte
- Rapportera förbättringsåtgärder och eventuellt meddela kund
- Man kan även få vara en del av lönsamhetsuppföljning för de kontrakt man ansvarar för
- För att kunna utföra jobbet så bra som möjligt behöver du bli expert på det avtal du ansvarar för, detta får du såklart utbildning i. Men viktigt kommer vara att du själv håller dig uppdaterad på ny information gällande avtalet.
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad
är driven, framåt och vågar ta egna initiativ i jobbet samt ta kontakt med de du behöver. Viktigt även att du ibland vågar ifrågasätta saker.
är lösningsorienterad, flexibel och ansvarsfull
har vana av att arbeta med fakturaunderlag och skapa fakturor
är van datoranvändare
kommunicerar mycket väl i både telefon och skrift
Om uppdragsgivaren Eltel
Eltel är en ledande nordeuropeisk leverantör av tekniska tjänster till infranetbranschen. De erbjuder ett brett tjänsteutbud; från underhåll och uppgraderingstjänster till större projektleveranser och de har samarbeten med flertalet välkända nätoperatörer.
Arbetstider och anställning
Arbetstiden är förlagda mellan kl. 7:30-16.00 med möjlighet till flex. Eltel ser gärna att du jobbar- åtminstone 2-3 dagar på kontoret, övrig tid kan du arbeta hemifrån.
Detta är ett konsultuppdrag på minst 10 månader och du blir anställd av Barona.
Vad erbjuder vi dig?
Det här är ett drömjobb för dig som vill få mer praktisk erfarenhet inom fakturahantering och analyser på ett stort välkänt företag inom nätverksbranschen samt vill skapa nya värdefulla kontakter och bredda ditt kontaktnät. Som konsult hos Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal och du får en dedikerad konsultchef som du har regelbunden kontakt med.
Ansökan
Välkommen att ansöka genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post men för specifika frågor om tjänsten eller processen, hör av dig till Isabelle Hyllienmark på isabelle.hyllienmark@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!