Fakturaadministratör till ASSA ABLOY

Fakturaadministratör till ASSA ABLOY

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet från fakturafrågor och administration?
Vill du arbeta inom en spännande bransch med en världsledande aktör inom lås,
säkerhet och passagesystem? Vi söker nu en Fakturaadministratör till ASSA ABLOY
med start omgående.

DINA ARBETSUPPGIFTERSom Fakturaadministratör till ASSA ABLOY ansvarar du för
att fakturering till kund utförs enligt givna direktiv/instruktioner/avtal.
Rollen innefattar ansvar för fakturering av utförda servicearbeten, underhåll
av kundportaler samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Vidare
innebär rollen kontakt med kunder och servicetekniker för uppföljning och
säkerställande av att fakturaunderlag är korrekt.
Ansvarområden och befogenheter kommer bland annat att
handla om:
•Löpande fakturering
•Säkerställa att fakturering sker enligt rätt prislista
•Säkerställa att inkommande fakturor konteras och
registreras
•Påminnelsehantering och uppföljning
•Säkerställa med lokal servicechef att rätt fakturaflöde
upprätthålls mot daglig plan
•Säkerställa att kreditering/fakturering upprätthålls mot
daglig plan
•Veckoavstämningar av fakturering mot backlogg
•Uppdatera affärssystem med korrekt information
•Bidra till att utveckla processer och rutiner
OM FÖRETAGET
ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga
leverantör av automatiska entrélösningar för byggnaders framsida, baksida och
insida. Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon
skapar vi säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska
entrélösningar – med bästa möjliga balans mellan energibesparing, kostnad,
kvalitet och livstidsprestanda. ASSA ABLOY Entrance Systems är en av fem
divisioner inom ASSA ABLOY, världsledande inom lås- och dörrlösningar.

Nu söker vi på Framtiden AB i samarbete med ASSA ABLOY
Entrance Systems en Fakturaadministratör till Affärsområde IDS. Tjänsten är
placerad i Göteborg och du rapporterar till vår Regionala Servicechef, IDS
Sverige.


DIN PROFIL
Som person ser vi att du har god planeringsförmåga, är relationsskapande
och strukturerad samt har lätt för att samarbeta.

Vi söker dig som har:
•Minst 1 års erfarenhet av liknande roll
•Erfarenhet från MS Office samt affärssystem
•Flytande svenska och engelska

OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg.
Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig
avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig
som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig
har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att
säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi
vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor
att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt
talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara
anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt
hos kundföretaget.

VILLKOR
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: 8–17
Omfattning: 100 %

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 5 oktober 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


15 oktober 2024

6 september 2024