OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Mekonomens HK i Centrala Stockholm söker vi dig som är duktig på fakturering och administration och kan arbeta som Fakturaadministratör!
I rollen som fakturaadministratör kommer du att arbeta på Mekonomens huvudkontor på Torsplan i centrala Stockholm. Du kommer att sitta på Mekonomens ekonomiavdelning där du arbetar för fakturering och kontakter både internt och externt.
Uppdraget förväntas starta den 1:a mars 2018 och pågår under minst 6 månader med goda chanser till förlängning eller anställning hos kund. Under uppdraget kommer du att arbeta på heltid, måndag till fredag under kontorstider.
Vem är du?
Du som söker har..
..Tidigare erfarenhet av fakturering av stora flöden
..Baskunskaper i ekonomi
..Förståelse för helheten av flödet på en ekonomiavdelning
..Goda kunskaper av Excel
..Erfarehet av Microsoft Dynamics 2012
..Van av jobba med många bolag samtidigt
..Goda kunskaper i svenska och engelska
Som person är du social, utåtriktad och positiv. Du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och van att arbeta självständigt likväl som att arbeta i grupp och sammarbeta med kollegor. Du är kommunikativ, tydlig och framåtsträvande. Dessutom är du noggrann och har ett öga för detaljer.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.