OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du bra med tydliga rutiner i en problemlösande roll där din goda service är en viktig del i kvalitén på kundkontakten. Sök tjänsten som Fakturaadministratör för att ta chansen att få jobba på ett internationellt företag i ett engagerat team.
Academic Work söker för kunds räkning en Administratör till ekonomiavdelningen på kundens kontor i Söderort. I ett tryggt och kompetent team med bred erfarenhet blir det väldigt högt i tak där du ansvarar för att administrationen kring fakturor går smidigt. Problemlösning och proaktivt arbete i kundtjänsten är dina verktyg för att lyckas i denna viktiga funktion. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund.
Som Fakturaadministratör kommer du behöva etablera och förstärka god kundkontakt, med kunder både i Sverige och internationellt. Det krävs att du äger din uppgift från början till slut då du är en viktig del i hur vår kund får betalt för deras varor och tjänster. Du kommer att få tydliga rutiner och arbetsuppgifter att förhålla dig till och skulle du vilja ta del i förbättringsarbetet av dessa är det initiativ som uppskattas.
Du kommer till exempel att:
- Jobba med kundkonton i projektform.
- Hantera reklamationer och utreda dessa.
- Använda SAP och Frontoffice i arbetet.
Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning minst på gymnasienivå och tidigare arbetslivserfarenhet med kundkontakt. Bland dina erfarenheter har du självständigt prioriterat ditt arbete och ansvarat för din egen utveckling.
Det är meriterande om du har kunskap inom något av ordersystemen Frontoffice, SAP eller något liknande system. Stor vikt läggs vid din ansvarskänsla och personliga mognad då det kommer krävas skinn på näsan för att ta en självklar plats i gruppen.
Du ska självständigt kunna prioritera ditt arbete och ansvara för din egen utveckling. Du kommer att lyckas ifall du är flexibel till nya arbetsuppgifter, positivt lagd för att axla ansvar samt med ett genuint servicetänkande.
START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid 6 månader med stor chans till förlängning
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider
PLATS: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Fredrik Bardon
Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn02@academicwork.se under kontorstid.
För att söka tjänsten behöver du använda vår hemsida www.academicwork.se och söka efter annons-ID 14928604 eller skriva in titeln på annonsen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jennifer Smith
08-56 24 4821
Rekryteringskonsult Maria Salling
Katarina Malm
Maria Salling
Rekryteringskonsult Maria Salling
Rekryteringsadministratör Katarina Malm
08-562 467 42
Maria Salling
+46 8 522 576 20
Katarina Malm
08-562 467 42
Katarina Malm
Maria Salling