OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Om Apoteket
Apoteket erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Apoteket är ett av Sveriges starkaste varumärken och har högt anseende, inte minst när det gäller läkemedel och hållbarhet. Även sortiment och samhällsansvar får högt betyg i flera undersökningar.
Om tjänsten
Till Apotekets huvudkontor i Arenastaden söker vi nu en fakturamatchare. För att passa i rollen tror vi att du är i början av din ekonomikarriär och att du har förståelse och ett stort intresse för ekonomi. Som fakturamatchare kommer du att hantera och förebygga fakturaavvikelser, bevaka och följa upp kreditar samt utreda felaktigheter gällande pris och kampanj. Du kommer även ha mycket extern kontakt med leverantörer och bredda ut dina kontakter inom logistik, ekonomi, inköp och marknad på Apoteket AB. Som fakturamatchare tillhör du avdelningen för varuförsörjning och du kommer att arbeta nära logistikkoordinatorerna.
Tjänsten är ett konsultuppdrag 6 månader med goda möjligheter till anställning hos Apoteket. Uppdraget startar i oktober och arbetstiderna är 8.00-17.00.
Vem är du?
Vi tror att du är i början av din karriär inom ekonomi eller har några års erfarenhet inom fakturahantering. Du har en fullständig gymnasieutbildning och då gärna med inriktning mot ekonomi. Det är även meriterande om du har någon övrig eftergymnasial ekonomiutbildning. Om du tidigare har arbetat inom logistik/lager är detta meriterande då du kommer samarbeta med logistikteamet. Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
För att passa i rollen tror vi att du är en person som har lätt för att samarbeta och som trivs med att arbeta i team. Vidare är du en glad och positiv do:er som gillar att arbeta noggrant och strukturerat.
Intresse för tjänsten?
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan!
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719